Renemi Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 Jeg bruker Quick Respons. Har ikke prøvd noen andre. Har dere? Hvilke fungerer best? Og hva koster det?
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 Prøver CB digital EL-test denne mnd. Har prøvd disse billige fra Billige-tester før, men er ikke helt fornøyd med de. Synes de er vanskelige å tyde (å bli kloke på). Kjøpte CB EL-test fra Billige-tester til 199,-. Da får duy en pakke med 7 tester, altså til en pp. Synes de virker greie å bruke, men dette er første pp jeg prøver disse.
Gjest Skrevet 2. september 2006 #3 Skrevet 2. september 2006 Jeg bruker de fra billige-tester. Litt vanskelig å tyde.. men etter mange måneder med testing har jeg "lært" meg å tyde de. Håper jeg ihvertfall.. hehe =) hos meg er kontrollsreken kraftigere enn den andre streken. De skal være like sterk, men min blir aldri det. Men streken er hel og veldig tydelig. Lurer på og jeg kanskje kjøpe meg CB-digital jeg også. Prøve de en gang ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå