Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #1 Del Skrevet 2. september 2006 Det har plutselig begynt å lukte surt av tøyet når det har vært i tørketrommelen, noen forslag om hva det kan være eller hva jeg kan gjøre? Trommelen er ca 3-4 år gammel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 2. september 2006 #2 Del Skrevet 2. september 2006 har igrunnen ikke periling, men kan d være at d harr komme mugg eller noe i et filter? da kan d jo komme lukt over i klærne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*trinity* Skrevet 2. september 2006 #3 Del Skrevet 2. september 2006 Har bare opplevd å få "surt" tøy når det tar for lang tid å tørke. Kan tøyet ha blitt liggende litt før det ble satt i gang? Noen plagg er verre og oftere sure enn andre (mørke farger oftest) - jeg har lagt slike plagg i bløt i vanlig biotex noen timer og så vasket dem på nytt når jeg har opplevd dette.... synes det har hjulpet litt. Passer på å sentrifugere max. Jeg bruker sjelden tørketrommel, men har i minn uvitenhet trodd at dette ville hjulpet om jeg tørket klærne mer i trommel.... Sorry, ikke mye til hjelp da kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå