Gjest Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 Er det noen som har en lettvint og god middag som passer å servere på søndager? Og som små barn liker? Skal handle snart og er drit lei av å gruble ut middager.....
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 Grønnsaksgryte med pølser kjempe godt og populært her. Lager alt selv fra bunnen med ferske grønnsaker namnam... ¨Pleier å bruke lammekjøtt men snuppa foretrekker pølser siden ho ikke liker kjøtt.
lykkeligmed3 Skrevet 2. september 2006 #3 Skrevet 2. september 2006 Kjøttkaker i brun saus er jo både godt og lettvindt å lage.. Det skal jeg lage i morgen..
Gjest Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 winerpølser i lompe eller brød. tomatsuppe med markaroni. gryterett med loff og salat. pytt i oanne med speilegg. det var mine søndagsmiddag forslag:)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #5 Skrevet 2. september 2006 skal lage en skikkelig hjemmelaget lapskaus i morgen jeg. nam nam! det er lenge siden jeg har lagt. kokte poteter. kjøttpølser saltkjøtt gulrot kolerabi buljong for saus...så blander jeg alt i ei gryte!:-)
sajam Skrevet 2. september 2006 #6 Skrevet 2. september 2006 Jeg skal ha farsekaker i brun saus med kokte poteter, gulrøtter og makaroni stuing ) NAM NAM
Lilje74 Skrevet 2. september 2006 #7 Skrevet 2. september 2006 Vi skal ha tacos. Jeg har ryddet i skapet i dag og funnet ut at vi hadde nesten alt som skulle til... trengte bare kjøttdeig... Mmmm... gleder meg! I dag hadde vi risengrynsgrøt. Enkelt og greit :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå