Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #1 Del Skrevet 2. september 2006 Holder på å bli gal.... Har en Jonas fra før.... Kan noen hjelpe? Vil igrunn ha et litt staut navn, ikke for sukkersøtt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. september 2006 #2 Del Skrevet 2. september 2006 Tuva er finest, og ikke for sukkersøtt. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 2. september 2006 #3 Del Skrevet 2. september 2006 Tuva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JUHU!:) mamma til 3:) Skrevet 2. september 2006 #4 Del Skrevet 2. september 2006 Takk.....sambo har sagt det hele tiden, så nå bøyer jeg meg for flertall. Er igrunn blitt enig med meg selv også.....Tuva er finest! Nå gjenstår det å se om det er "hun" eller "han" som kommer...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 2. september 2006 #5 Del Skrevet 2. september 2006 Tuva!! Ser at du allerede har blitt enig med deg selv, men slenger meg på likevel, for å være sikker på at du blir helt overbevist om at Tuva er det beste navnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #6 Del Skrevet 3. september 2006 Mathea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #7 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg elsker navnet Ihne, med H! Og Mathea er også nydelig. Et av de to!! -Eller hva med Ihne (Ine) Mathea?.... Passer perfekt, jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. september 2006 #8 Del Skrevet 3. september 2006 helt klart mathea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. september 2006 #9 Del Skrevet 5. september 2006 Mathea syns jeg er finest =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lirum Skrevet 5. september 2006 #10 Del Skrevet 5. september 2006 Tuva Et moderne jentenavn med feminin og jordnær klang. Det er mer klokt, og jeg for min del syns at jentenavn fort kan bli vle mye sukker og marengs og blonder OG syltetøy. Men jeg er for oppfinnsomhet:) Tuva er et deilig navn. Hva med Eira? Jeg var så heldig å få lillesøster da jeg selv var ganske voksen, og også så heldig at mitt navnforslag gikk igjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymmammatil3 Skrevet 5. september 2006 #11 Del Skrevet 5. september 2006 Mathea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #12 Del Skrevet 27. september 2006 Tuva er flott til Jonas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå