Gå til innhold

Vannet gikk i natt...

phantomet

Anbefalte innlegg

(tror jeg...*ler*) men det er desverre ingen tegn på at det er noe spennende på gang likevel. *sukk* Grunnen til at jeg har et lite forbehold er at det skjedde mens jeg var på toalettet...

Sist tok de vannet midt i fødselen, så jeg har ikke så mye erafring med nettopp dette. Trodde at det ville være action fra vannavgang til ungen var ute....hmm

Har snakket med JM, og skal til ABC for kontroll i løpet av dagen.

Det er visst ikke unormalt at det tar litt tid fra vannet går til fødselen starter for fullt...men min stakkars tålmodighet...

Vet at vi får hilse på den lille innen kort tid uansett, siden de setter igang fødselen innen tre døgn etter vannavgang. (Greit å få bekreftet at det virkelig var vannet, og at alt står bra til med den lille)

Fortsetter under...

Ja da er du jo snart i mål - uansett:-)

Vannet mitt gikk med nr 2, men hadde 0 rieaktivitet. Jeg ble lagt inn samme kveld da det kom stor mengde med vann, så det var ingen tvil her i gården! Var spor oppetter veggene etter at jeg løp fra sengen til badet;-)

Jeg ble lagt inn og neste morgen spurte jm om hun skulle trigge litt og da måtte de sette igang pga infeksjonsfaren og 4 timer etter var frøkna ute:-)

Å så spennende dette blir!

Masse lykke til phantomet!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...