Puttipluttipott*har født* Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 Hvem av dere skal på riksen med termin 12.oktober?
Gjest Skrevet 2. september 2006 #3 Skrevet 2. september 2006 Jeg skal på riksen med termin 12. oktober!! :-D Kanskje vi sees! Hvor i Oslo bor du..?
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 Skal på Blefjell, Kongsberg jeg da! Men høygravid idag =)
Puttipluttipott*har født* Skrevet 2. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2006 Jeg bor på jessheim. Var på riksen med førstemann (bodde i oslo da), ønsket meg dit igjen....og fikk plass;-) Du da, hvor i Oslo bor du? Spennende da, kanskje vi sees;-)
Gjest Skrevet 2. september 2006 #6 Skrevet 2. september 2006 Jeg bor på Røa, så det er bare 5 min å kjøre til Riksen. Veldig greit. Har vært innom noen ganger pga div problemer under graviditeten og er imponert over hvor flinke de er og hvor godt tatt vare på vi har blitt. Har hatt dårlige erfaringer med Ullevål og ble overlykkelig når jeg fikk plass på Riksen! Kanskje vi sees, ja! Det hadde vært arti!
Puttipluttipott*har født* Skrevet 2. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2006 Jeg fikk svangerskapsforgiftning sist og var også på riksen på kontroller veldig ofte... Nå er jeg med i storkprosjektet, er du?
Gjest Skrevet 3. september 2006 #8 Skrevet 3. september 2006 Nei, jeg valgte å ikke bli med pga div problemer jeg har hatt underveis..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå