Gå til innhold

ja, da var jeg plutselig alene:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp lest alt som alle har skrevet her inne og mange skriver (dessverre) av egen erfaring og de kommer med mange gode råd som du bør lytte til.

Det jeg lurer på når jeg leser det siste innlegget ditt er: Er han noe bedre når han er edru da? Og er det ikke bedre at han viser det FØR du flytter tilbake...................

Jeg tror at men skal prøve så godt man kan jeg for å få et forhold til å holde, men man skal også innse når man er kommet til det punktet at det ikke nytter uansett hva man gjør og dermed legge ansvaret hos den som ikke har gjort noe og gå videre med sitt eget liv! Lykke til uansett hvor veien går!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jammen tøft å lese dette. Til og med uten alle disse gravidhormonene... Å være alenemamma kan være superfint! Kjenner faktisk ganske mange, både studenter og arbeidende som har det veldig fint! Ikke for alt i verden la han få komme tilbake!!! Han har problemer du ikke trenger i livet ditt eller til din datter/sønn. Jeg har hatt såpass mye erfaring med mennesker som ikke tåler alkohol til å vite at dette vil 99%sikkert ikke bli bedre. Du fortjener trygghet og forutsigbarhet i livet ditt nå og i fremtiden. Ikke la han lure deg til å tro at han kan forandre seg, eller til å innbille deg at du har noe som helst skyld i dette. For deg og for barnet: drop han! Søk hjelp hos familie og evt. venner og støtt deg til andre i barselgruppa du evt begynner i og vern om ditt psykisk ve og vel! Du kan ikke la han ta fra deg muligheten til å bli en god mor! For har du det kjipt i et forhold - så lover jeg deg at det påvirker barnet fra første stund!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...