Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 samboern kom jem drita full i natt(tåler ikke alkohol serlig godt), å rasserte leiligheten å ba meg om å komme meg ut, fikk beskjed om at når han kom hjem av fest skulle jeg være ute..så dro han igjen! så da var det bare å pakke noen klær å kjøre den lange veien hjem til mamma og pappa mitt på natten.. det er kansje best at det skjedde nå, å ikke om en måndes tid når nurket er kommet....... blir så fortvilt..
Vikki ;o) Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 Men i all verden da!!!!!!!!!!! Høres ut som om han trenger virkelig å få høre det i dag, da! Når fylla angsten er på sitt verste!!!!!!!!!! Skrem vettet av mannen, sånn han skremte deg!!!!!! Faen, nå ble jeg forbanna her! Skulle personlig gitt han en på trynet!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #3 Skrevet 2. september 2006 Tror kanskje det var det beste at du dro. Håper ikke du har tenkt til å flytte tilbake til han hvis han ber deg om det. Høres ut som en riktig jævel.....
Murmeline Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 Hvor bor han sa du? Vi kommer og banker han opp med en gang! J***a dustemann. Du får det sikkert bedre uten han:)
Puttipluttipott*har født* Skrevet 2. september 2006 #5 Skrevet 2. september 2006 Kom deg vekk ja...dette høres ikke bra ut! Nå veit jo ikke jeg hele historien, men høres ut som du og babyen får det mye bedre aleine.... Men skjønner at dette må være tøft. Ønsker deg iallefall masse lykke til videre...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #6 Skrevet 2. september 2006 Hei, Kjære deg, jeg kjenner meg igjen og vil tro at dette ikke er første gangen han har et utbrudd. Jeg håper av hele mitt hjerte at du pakker det du eier, tar med deg alt med en gang, glemmer han og tar vare på deg og barnet. Du ville kanskje ha sagt at nei han vil aldri skade meg eller barnet (om han ikke har gjort det alt), men vet du hva, du kan aldri vite og hadde jeg vært deg (snakker av erfaring) ville jeg ikke kastet bort et sekund mer på den mannen. La han angre og gråte og trygle, men for all del hold de unna han og skap et liv for deg og den lille. Det finnes faktisk mange menn der ute som er snille og villige til å elske både deg og barnet ditt slik dere fortjener. Lykke til.
lana<3 Skrevet 2. september 2006 #7 Skrevet 2. september 2006 Stakkars kjære deg... Så bra at du har en mamma og pappa som kan støtte rundt deg, hadde jeg vært deg hadde jeg holdt meg der. Min ekstype var akkurat lik, og desverre min far...og de ble aldri bedre noengang...du har det mye bedre uten en slik mann, det er nok vondt nå, men snart får du noe nytt å fokusere på det lille mirakelet... Jeg kan love deg at det finnes mange menn der ute med stooore, snille hjerter der ute, har en slik selv... ps. Ikke la deg lure tilbake til denne utakknemlige huleboeren igjen, har de først begynt på dette viset så kan de aaaaaaaaldri forandre seg uansett hvor mye de angrer seg hver gang og lover bot og bedring!!!!!!
*tigerlilly* Skrevet 2. september 2006 #8 Skrevet 2. september 2006 Oi, stakkar deg! Kjenner jeg blir helt sjokkert! Høres ut som et mareritt. Håper det vil gå bra med deg og barnet du venter.
Pappaimars Skrevet 2. september 2006 #9 Skrevet 2. september 2006 Gratulerer med å ha blitt kvitt drittsekken! Helvetes idiot! Du klarer deg bedre uten ham. Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #10 Skrevet 2. september 2006 For en drittsekk ! Har erfaring ang. det å ikke tåle alkohol .....så jeg vet hva du føler nå.Blir såååå forbanna og lei meg for din skyld. Please, ikke ta tlf. hvis han prøver å få tak i deg.La han få lide leeeenge. Tenker masse på deg lille venn.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #11 Skrevet 2. september 2006 Mmm, jeg vet desverre åssen du har det. Har 5 uker igjen til termin selv, og går vel egentlig bare rundt å venter på at det "smeller" her og... Men har lite lyst å bli alenemor...
Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 2. september 2006 #12 Skrevet 2. september 2006 Stakkars deg, dette var jo virkelig ille. Så det var ei som gratulerte deg med å være kvitt han idiotiske samboeren, og det vil faktisk jeg også gjøre! Var trist at han gikk så langt i natt, men samtidig var det som du skriver bedre at det skjedde nå, og ikke etter at babyen har kommet. Han der er ikke noe å samle på! Det finnes mange snille gutter/ menn der ute, og med tid og stunder vil du nok helt sikkert finne en annen å tilbringe livet med. En som vil ta godt vare på deg og barnet! Ønsker deg alt godt i fremtiden. Håper du får med deg en god venninne/ slektning på fødselen, de sier det hjelper så mye å bare ha noen der! Lykke til med alt, er sikker på du får det bedre uten denne typen altså. Masse klemmer
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 2. september 2006 #13 Skrevet 2. september 2006 Vær glad du slipper å la barnet vokse opp med en slik ustabil, umoden drittunge. Ta for all del ikke denne guttungen inn i "varmen" igjen for sånne som han forandrer seg faktisk IKKE!!!!!!!!!!!!!!!!
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 2. september 2006 #14 Skrevet 2. september 2006 Fytterakkeren så rasende jeg blir!!! Han skal tydligvis være glad for at dette er en anonym side, ellers hadde han fått bank av mange sinte medsøstre tror jeg! Jeg må bare si meg enig i det som skrives her.. Har selv levd med en slik mann, og som det sies her - de blir ikke bedre! Kanskje det foreløpig er fylla som utløser slike utbrudd, men før eller senere trenger de ikke alkoholen for å fremme hvordan de egentlig er! Det gikk lang tid før det gikk opp for meg at slett ikke alle menn blir uberegnelige i fylla, litt mer dustete,ja, men dette er uakseptabel oppførsel. Spesielt graverende når du er høygravid!!! En slik mann ønsker du ikke som pappa!!! Håper du klarer å la være å snakke med ham, stålsett deg alt du kan når han våkner med tidenes hangover! Prøv alt du kan å ikke "snakke ham til fornuft", da gir du ham all makt og han kommer bare til å fortsette! Masse trøsteklemmer sendes til deg! La oss vite hvordan det går!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #15 Skrevet 2. september 2006 ikke akkurat noe drømme situasjon jeg har havnet oppi, har så liten lyst til å bli alene mamma ( er jo glad i han utrolig nokk).. han har prøvd å ringt noen få ganger i dag, å skrev en meld der det sto: kan du for helvete se å ta tlf.. men det begynner å bli noen timer siden nå, å jeg tror ikke jeg hører mere i fra han i dag, for han har helt sikkert startet en ny runde med fest.. ikke mye anger der i gården, nei.. men det er ikke lett..
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #16 Skrevet 2. september 2006 Han bør du ikke samle på..Starter han å feste idag igjen så får han bare være alene.Du bør iallefall ikke la han leve sammen med dere.Har vært oppvokst med alkoholiker da jeg var liten.Det unner jeg ikke min værste fiende engang og iallefall ikke en baby.Typen din må ha problemer slik han oppfører seg.Du kommer til å klare deg økonomisk som alenemor, men psykisk må du bare klare selv,desverre...Ønsker deg lykke til videre .
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #17 Skrevet 2. september 2006 Heller alenemor enn å la mannen gjøre hverdagen utrygg for barna mine. Hos oss var det mye krangling når vi var små....og jeg takler fortsatt ikke å høre andre krangle. Det var faktisk det beste for både mor, meg og søsknene mine at de skilte lag. Ble bedre da for alle sammen! Man kan faktisk ha det bra alene også. Kommer aldri til å gjøre meg så avhengig av noen at jeg glemmer at også jeg er verdt noe! Stå på kjære deg. Tror det beste du kan gjøre for deg selv og din lille er å droppe den taperen. Han kan jo fortsatt ha kontakt med barnet om det er ønskelig for dere begge. Drømmeprinsen finnes et sted der ute for oss alle =0)
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 2. september 2006 #18 Skrevet 2. september 2006 Jeg skjønner godt at tilværelsen som alenemor ikke frister, men til hvilken pris? Jeg burde ha gått fra eksen lenge før jeg ble gravid, og IHVERTFALL i svangerskapet og etterpå.. Likevel hodlt jeg ut til hun var nesten 3 år. Var alenemor ett år(var kjæreste men han bodde i en annen by), og det er noe av det beste jeg har gjort. Det var så utrolig deilig å slippe å tenke på "når smeller det" igjen, hva finner han på nå, kommer han hjem fra jobb, eller dukker han opp full kl seks om morgenen på en vanlig arbeidsdag (han jobbet i restaurantbransjen).. Det vil alltid være noen praktiske grunner til at man kvir seg til et brudd, men jeg håper virkelig at du er STERK og ber han dra til h...Det er utrolig hardt å høre, og jeg for min del delte aldri mine private sorger med hverken venninner eller familie, av frykt for at de skulle overtale/tivnge meg til et brudd jeg ikke var klar for. Det endte med at jeg regelrett rømte med småen til mamma, og aldri dro hjem igjen. Nå er jeg gift med verdens snilleste og beste mann, og opplever kjærlighet sånn som den skal være. Med respekt for hverandre, omtanke, omsorg og bare ønsker om at den andre skal ha det godt.Vi krangler som alle par, men om "normale" ting, og vi holder oss innenfor rammene for respekt for hverandre. Jeg blir veldig engasjert her, men jeg kjenner meg såååå godt igjen i din historie, og jeg ønsker at du skal få det så godt som mulig i fremtiden, og det tror jeg ikke du får med han du bor med i dag... Vern om deg og den lille!!!
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 2. september 2006 #19 Skrevet 2. september 2006 Du skriver selv at han ikke tåler alkohol særlig godt, det vitner om at du har sett han oppføre seg dårlig i fylla mer enn en gang. Dette kan du bare ikke finne på å la et barn vokse opp i.... Det ødelegger et barn å vokse opp med en far som er så ustabil, og en mor som selvsagt er redd for hva far kan finne på. Og det bedrer seg IKKE når barnet er født!!! Håper du kan fortelle din far og mor hva som skjer slik at de kan hjelpe deg å holde avstand fra denne guttungen. Lett er det IKKE, men det er ennå værre å skulle LEVE sånn som en familie med barn involvert. Man tror at ting vil bedre seg, gang på gang. Man leter etter det positive og bruker det mot seg selv og andre når andre kritiserer oppførselens hans. Vær forsiktig så du ikke ender opp med å forsvare han.. Lykke til :-) Klem
Stratos med 3 barn Skrevet 2. september 2006 #20 Skrevet 2. september 2006 Hadde jeg vært deg hadde jeg virkelig ikke brydd meg! Mye tyder på at han ikke er verdt det. Tenk neste gang han er sint og full a....kan hende mer enn møblene får svi da. Nei, han høres ikke god ut - kom deg unna mens du kan!
Chiquita Bananas Skrevet 2. september 2006 #21 Skrevet 2. september 2006 HÆ ?? Er det mulig å bli behandla slikt ?? Han sa det da han var dritings jo !!! Håper virkelig at han får en trøkk i trynet og angrer - og da bør han jobbe på spreng for å gjøre det godt igjen !!!! Ønsker deg lykke til ihvertfall og håper ting ordner seg !
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #22 Skrevet 3. september 2006 Hei, Jeg lurer på hvordan du har det og hva du har tenkt å gjøre? Håper du er sterk og kommer deg videre i livet. Lag et trygt hjem for din lille og kos deg med barnet. Det er tøft å gjennomgå et brudd med en man er glad i, men i slike tilfeller (snakker av erfaring) kan jeg neppe huske å høre noen si de angrer i etterkant.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 3. september 2006 #23 Skrevet 3. september 2006 Uff, kom deg unna!! En sånn looser trenger du ikke!! Du får det bedre alene med den lille, det kan jeg love deg!! Klemmer
PrincessElisabeth Skrevet 3. september 2006 #24 Skrevet 3. september 2006 huff, ikke noen kjekk situasjon, føler virkelig med deg.. uansett hva du gjør så ikke tenk at dette skjer ikke flere ganger, nå har du klart å komme deg bort og om han noen gang skal komme til å bli så heldig å få ta del i ditt og deres lilles liv så burde han skjerpe seg. Få hjelp fra noen med dette alkoholproblemet. Jeg hører jo at du er glad i han, det er jo en grunn til at dere venter barn sammen, men om han har gitt deg nok grunner til å holde deg borte, og det for godt, så la han være og finn deg en annen, nok av menn som ikke er slik som han. har hatt det som deg selv engang, vi bodde riktignok ikke sammen, men det ble litt for mye alkohol og det ble mer fysisk enn psykisk, det ødelegger deg innvendig, du har det bedre uten å gå rundt å "vente" på neste utbrudd. ønsker deg alt det beste! stå på og ikke gi inn!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #25 Skrevet 4. september 2006 har vel hatt det bedre, en hva jeg har nå.. vet ikke hva jeg skal gjøre, tror ikke han kommer til å forandre seg. Men det verste er at han bryr seg så lite, hørte ikke noe fra han på lørdag, for han tok seg like gjerne en fest hele helgen.. ringte i går kveld,å sa at jeg måtte komme å hente tingene mine, han hadde det ikke bra sammen med meg, men det sa han kun for at han trodde jeg kom til å trygle og be om å prøve.. men jeg sa at det var greit,skulle komme en dag uti uken å hente sakerne.. så ringte han i dag(har ringt i hele dag), om ikke jeg kunne kom hjem å prate om dette, han ville være sammen med meg, å det som hendte på fredagn, skulle aldri gjenta seg, men jeg har ikke tenkt å ta meg en prat med det første, sa jeg trengte tid for meg selv å finne ut av ting, å skulle det være noe sannsynlighet for at jeg drar tilbake, så må han holde seg unna alkohol..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå