Gå til innhold

Kan noen være så snill å hjelpe meg...?

ninnie

Anbefalte innlegg

Er gravid i 5-6 uke, hadde en blødning for to uker siden. Var til ultralyd for å sjekke om alt var ok, da fikk jeg beskjed om at fostersekken var tom. Skulle møte til ny ultralyd etter en uke for å se om det evt var en MA. En laaaaaang uke ble det med tårere og mange tanker. Ved neste UL så legen at fosteret hadde vist seg å være der alikevel, å at det var vokst ca 6-7mm langt, men det var for tidlig å se hjerteaktivitet. Gjett om jeg ble glad over at det var en liten spire inni meg som klamret seg fast og vokser!

Legen ville ha meg til å ta HCG-prøver for å se nivåene, var 25322 første prøve, og 35 timer etter var de 26723, de hadde altså steget med bare 1400...og det var altfor lavt.. Dette ble enda en nedtur....blir det abort alikevel? Skal ta nye HCG prøver på mandag, er dårlig pga usikkerheten, å lei av alt oppstyret, positivt-negativt osv. ..Kan noen hjelpe meg? Noen som har vært i samme situasjon? Eller vet noe om Hcg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

48 timer altså? Noen jeg snakket med mente at etter HCGen var kommet over 6000 trengte den opptil 96 timer på å doble seg....Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok HCG selv for 2 uker siden. Da måtte det være 2 døgn mellom hver gang. Syns det er rart hvis det har økt hvis ikke det er noe der inne som vokser.. Tror du kan ta det med ro jeg.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...