Gå til innhold

Litt bekymret........

gopia

Anbefalte innlegg

Idag er det 4. dag jeg blør. Jeg har ringt legekontoret, men de sier at så lenge jeg ikke har sterke smerter er det ikke noe alvorlig. Jeg må bare ta det med ro og ikke løfte noe tungt. Jeg tok fri fra jobben på fredag i håp om at det ville gi seg, MEN det har det altså ikke gjort. Blodet vekslet mellom ferskt og klumpete brunt; heldigvis ikke så store mengder. Hva tror dere? Har jeg grunn til bekymring, eller er dette normalt?

PS Jeg er 7+4 på vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmmm... Jeg blødde i nesten 2 uker.. Litt til å fra. Men jeg har en blekke her som jeg har fått av JM. Der står det om hva man har krav på. Det står det at alle blødninger uansett skal sjekkes opp. Hvis ikke legen gjør noe. Så ring gyn/føden der du skal føde. Si du blør, og si at du er bekymret. Si også at du vet at dette skal kontrolleres.

Blekka heter; Er du gravid??? -informasjon om svangerskapsomsorgen.

Ring sykehuset nå du.

Og la meg få vite hvorda det går. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt bekymret ja. synes det er rat legen sier det om smerter, jeg hadde ma i juni og hadde ikke smerter i det hele tatt... jeg ville kommet meg til sykehuset og fått en ul fort...

Haper det er en uskyldig blødning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Kris, få det sjekket! Sannsynligvis går det bra, men jeg hadde MA i begynnelsen av juli og hadde ikke vondt i det hele tatt. Så det er ikke nødt til å være smerter med i bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

Takk for at dere svarte på innlegget mitt. Det ble dessverre en trist slutt på denne historien. Smertene kom og jeg dro på legevakten. Det var en spontan abort. Beklager, vil ikke skremme folk; synes at det er nok av negative historier her inne.

Vi prøver igjen vi, så vi "snakkes" kanskje senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så trist! Jeg har vært igjennom det tre ganger så jeg vet hvordan du har det nå. Ta godt vare på hverandre og lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, det var trist å høre - får helt vondt inni meg når jeg hører slikt..... Husk å ta vare på hverandre i tiden fremover, så håper jeg du er tilbake om ikke så lenge! :)

Stor, god klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neineineiiii...

slike historier er de vi helst ikke vil se her inne..:s

håper du kommer deg raskt igjen, og at du snart er å se her inne igjen...:-)

masse lykke til fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...