Gå til innhold

elastica,tid til meg???

Anbefalte innlegg

har litt angst om dagen å er ufattelig sliten,har syke barn i tilegg da å d gjør d ikke bedre..å x mannen min plager meg me mld hele tiden,kommer han til å slutte me d snart??? jeg lurer på om d kommer til å bli noe mellom meg å en som er født 11.12.74 å om han virkelig bryr seg om meg...jeg selv er født 15.03.79..trenger noe positivt i livet mitt,blir d bedre snart?? jeg er så sliten at jg ikke skriver slik dialekta mi er en gang :) he he

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6163858-elasticatid-til-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann vennen:-)

Jeg ser godt at du er sliten og oppgitt og det er jo ikke rart med tanke på alt du har vært igjennom i det siste... Men jeg får opp at du har en utrolig styrke og du kommer til å klare disse nedturene og få fine tider fremover!!

Når det gjelder forhold så får jeg opp usikkerhet hos deg, og det er viktig at du tar et steg tilbake og tenker over hva du virkelig ønsker deg i et forhold og handle deretter. Får opp at hvis du hopper rett inn i et nytt forhold vil du lett føle deg budtet og begrenset og at du skal ta det litt gradvis og ta deg tid til å date og flørte litt med ham du er interessert i før du hiver deg i det......

jeg får opp en fyr med litt mørkt hår.. En litt konservativ type som kanskje kan virke litt "kjedelig" i forhold til det du er vandt med..

Kan gjerne ta litt tid å bygge opp et forhold med en person som han ,men han er pålitelig og lojal i forholdet. Kan virke som han kan få litt eiertrang mot deg -fordi han har dype følelser for deg.

Han har et klokt hode og er sensuell og kan være svært romantisk til tider...

Du klarer deg fint gjennom dine vanskelige tider og du har masse lykke og gode tider foran deg..

Ang. eksen din så vil han nok gjerne plage deg litt ennå. Det er på grunn av sjalusi og du skal bare ikke bry deg om det!!! Kan gjerne bli litt verre også når du begynner å treffe andre. Men jo mer du overser det og ikke svarer - jo mer vil det avta.

Lykke til fremover - håper det var litt til hjelp:-)

Klem

Annonse

God kveld supermoren vår:-)

Blei litt usikker på om du kjenner han-men det heller mot at du kommer til å treffe ham i nær fremtid....

Kan jo godt være at du blir med han du koker kål med no..altså

Men måtte bare si det jeg fikk opp:-)

Du kommer uansett til å få en som elsker deg!! Det blir opp til deg å velge hvem -----følg magefølelsen din!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...