Gå til innhold

Klarer ikke puste lettet ut enda...

Anbefalte innlegg

hei, vi var på egguthenting i går på riksen... Fikk tatt ut 17 egg. Var så stolt, 17 stk liksom... Skulle ringe kl 10.00 i dag, og vi hadde ingen befruktning på ivf, men 4 som var befruktet med ICSI. Ja da har jeg 4 av 17 da... Er så spent på om de deler seg riktig til i morra..Samboeren er sååååå glad, mens jeg holder litt tilbake.. Gledesdreperen meg liksom... Nei, krysser alt for at dette skal gå veien, og når de først setter tilbake, går det veien...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6163686-klarer-ikke-puste-lettet-ut-enda/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, og gratulerer med 4 befruktede egg!!

jeg var også til uttak på Riksen i går, vi lå nok på samme venterom ;-). Jeg fikk ut 8 egg fra venste eggstokk, den høye lå så vrient til så han turte ikke stikke der, så da måtte jeg jo ta til takke med de 8 og håpe på det beste. Var beldig spent da jeg ringte i dag, og fikk vite at 2 egg var blitt befruktet med ICSI. Får bare håpe at dette er gullegga og at de deler seg som de skal til i morgen. Er jo litt skuffa over at ikke flere ble befruktet, men prøver å tenke positivt og at dette skal å bra. Det blir jo ingen på frys nå da, jeg får tilbud om å sette inn to, så dersom begge deler seg så håper vi at dette kan utvikle seg til det/ de barna vi ønsker oss. Lykke til i morgen.

heisann!

Da jeg hadde egguthenting, fikk vi ut 10 egg, dagen etterpå var det kun 1 som hadde latt seg befrukte.Var kjenpe nervøs da jeg kom på innsettings dagen,men da viste det seg at det var 3 flotte 4 delte egg som ble resultatet.(de var bare litt "treige")

lykke til, du skal se at det er noen som deler seg som de skal:-)))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...