Frøkenfri me 4 troll :o) Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 sette igang fødsel??noen erfaringer,å virket det?
monicah Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 Prøvde i går, men er her enda. Fikk litt maserier. Det sies at det hjelper hvis du er moden nok :-)
mrs1984 Skrevet 2. september 2006 #3 Skrevet 2. september 2006 venninne av meg tok det for noen uker siden, 2 timer etter hadde hun kraftige rier og morgenen etter var prinsessen ute;)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 Jeg tok en sånn miniklyx da riene var så smått i gang. Merket ingen forskjell før og etter. Men da skal det sies at jeg hadde gått en del på do døgnet i forveien, så det kom ikke noe mer med klysteret.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #5 Skrevet 2. september 2006 Det er visst ikke å anbefale, men venninnen min tok 5 ss lakserolje i forrige uke, da kom ungen på natta. Jeg ble nekta å kjøpe det på apoteket......
Gjest Skrevet 2. september 2006 #6 Skrevet 2. september 2006 Sånn sett må vel miniklyx være tryggere enn lakserolje? Lakserolje kan jo få babyen til å drite i fostervannet og det er jo farlig hvis den puster det inn..
Stratos med 3 barn Skrevet 2. september 2006 #7 Skrevet 2. september 2006 Yes, jeg har forsøkt og vet du hva? Det funka ikke!
monicah Skrevet 2. september 2006 #8 Skrevet 2. september 2006 Jordmor anbefalte meg å ta klyster, men bare fordi jeg er over termin. Hun sa at om det ikke satte i gang rier, så ville det uansett hjelpe å få tømt tarmene slik at babyen legger seg lengre ned i bekken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå