cowgirl_in_katmandu Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 hei:) bare lurte på om dere kan se om vi klarer å få noe barn sammen,mannen min og jeg? jeg er så fantastisk heldig å ha ei datter fra et tidligere forhold,men mannen min har ingen..vi har prøvd i fire år nå,og skal i gang med prøverør i løpet av neste år.. kan dere se om det klaffer for oss? evt når? hvor mange barn får vi? og evt kjønn? på forhånd tusen takk:)
cowgirl_in_katmandu Skrevet 2. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2006 jah..det glemte jeg jo...*klapsersegipannen* jeg er født 160778 han er født 161273
Elastica Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 Heisann:-) Sier dette til alle som har strvd lenge at dere må ikke ta slike spådommer FOR alvorlig for det er jo fælt å gi forhåpninger som man ikke kan vite om går i oppfyllelse.... Når det er sagt så får jeg opp at det kan klaffe neste vår med litt hjelp.. Jeg får opp 2 barn på dere -det ser ut som tvillinger eller to tette en jente og en gutt får jeg opp. Håper det klaffer for dere og ønsker dere masse lykke til!!! Klem
cowgirl_in_katmandu Skrevet 2. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2006 takker for svar:) vet at jeg ikke dermed er garantert noenting:) men det gir meg jo litt fåp da...særlig når jeg har blitt spådd tvillinger fra fem forskjellige*smiil*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå