Gå til innhold

Ikke godt å puste assa =0/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler at jeg må anstrenge meg for å få nok luft om dagen...spes etter at jeg har spist litt. Bare etter litt frokost er det ekkelt. Håper jeg ikke skal gå slik helt til November...... (Venter to, så sf målet har kommet høyt i uke 29)

Når merket dere som går med en i magen det på pusten? (Dere med to også, om det er noen her nå da)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har en i magen, og begynte vel å bli tungpustet i uke 29 jeg også. Nå er jeg 36+2, og det er helt forferdelig noen ganger! Må passe på å ikke være i noe særlig aktivitet like etter at jeg har spist, for da får jeg rett og slett ikke puste. Har holdt på å svime av i dusjen noen ganger fordi jeg er så dum at jeg gjør ting i feil rekkefølge (spiser frokost FØR jeg går i dusjen...). Har astma også, og reagerer innimellom på vanndamp - så dusjing blir ekstra ille noen ganger.:-/

Skrevet

Ubehagelig ja! Jeg gjør nok også ting litt i feil rekkefølge, men er avhengig av å kunne lene meg tilbake eller legge meg nedpå litt etter et måltid.

Trøster meg med at det er for en god sak.....

Skrevet

er i uke 31 og har det på samme måten. begynte nok å merke litt til det rundt uke 29 jeg også. nå kan det bli kjempeslitsomt å puste etter et måltid.

Skrevet

Jeg vet! Plutselig blir det vanskelig å puste også kjennes det ut som om pulsen stiger noe.. jeg kan sitte helt rolig når det kommer.. er ganske ekkelt. Må legge med ned og slappe av og bare vente til det går over... er 29+5 i dag og har hatt det sånn i kanskje snart 2 uker...

Skrevet

Hei Whipps!

Jeg føler med deg! Sliter også med pusten til tross for at jeg er lang:-) Er også i uke 29 med tvillinger. Vondt alle steder og føler buken er stappfull av unger:-)

Skrevet

Oisann! Fler som er omtrent like langt som meg med tvillinger. Det var gøy. Nickene går litt i surr, så jeg har ikke helt oversikt over hvem jeg har snakket med tidligere. Har sikkert sett at du venter tvillinger før, men glemt det. Husker nicket ditt da! Når er din termin?

Har høyden noe å si? Burde være høy nok når man er 175/176 vel...

=0)

Skrevet

Er 170 jeg da...

Skrevet

Jeg har ikke vært så flink til å skrive her inne, men titter stort sett innom daglig, men er som oftest inne på tvilling. Jeg har termin 24 nov, og får stadig spørsmål om jeg er dagsventende/på overtid:-) Buken er ENORM :-) Det jeg mente med høyden er at jeg er 176 høy og har dermed litt mer kropp å fordele ungene på enn en liten dame på 150:-) Dermed blir det ikke så mye press på mine lunger som hos en lavere dame.

Hvordan er din form da Whipps?

Skrevet

tror jeg merket det sånn omtrent samtidig som du har gjort. Er nå i uke 33 og magen har detti ned så jeg puster lettere nå

Skrevet

Jeg sliter også periodevis med å få nok luft. Et tips kan være å ta av bh'en rett og slett! Ikke det at den strammer så veldig mye, men jeg får puste bittelitt bedre når jeg tar av bh'en!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...