tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 igårkveld dristet jeg og min sambo oss til å ha litt sex... (det har vi ikke hatt siden sist jeg ble innlagt på sykehuset som er over 3 uker siden..) og bare 10 minutter etterpå kom kynnerne/riene, og murringa jeg hadde i ryggen - helt likt som sist... de kom ca hvert 7.min, og jeg halvsovna mellom dem... fant ut jeg skulle vente til idag med å ringe føden hvis det ikke ble verre,siden jeg var så trøtt... men nå når jeg har hatt stått opp så er alt plutselig helt fint:) ingenting er bedre enn det, men det var bare helt snodig! flere som har opplevd lignende? er 35+2 idag
Murmeline Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 Jasså tøffa, prøver du å snike i køen igjen nå da!! Det var nok godt tenker jeg, hehe.. Min teori er: kynnerne/riene som vi tidligere FRYKTET, er jo ikke sååå skumle lenger, og dermed girer vi oss ikke sånn opp pga de heller. Om du skulle føde nå er det jo ingen krise. Det at du klarte å sove er jo et godt tegn. Hvis det ikke tar seg opp i dag er det sikkert bare modningsrier som hjelper deg i gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå