Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 Hei, Jeg har 13 dager til termin og har vært i god form stort sett hele svangerskapet. For to dager siden ble jeg brått mye mer dårlig, uggen, sliten, lei meg, varm osv.... Noen som følte det slik før sist fødsel, eller har det slik nå? Babyn har blitt mer stille også, og det bekymrer meg litt. Har også begynt å lure og er usikker på hvordan jeg blir som mamma da det er min første. Er 30 år og har det bra i livet og ønsker at den lille piken skal komme snart.
Silje_33 Skrevet 2. september 2006 #3 Skrevet 2. september 2006 Ja, for 3 dager siden ble jeg plutselit i veldig dårlig form. Føles som at jeg skal få influensa. Varm, liten ork, trøtt, smerter i magen, osv, men enda har det ikke skjedd noe, så jeg tar det ikke som noe tegn på at fødsel er forestående enda.
Lilje74 Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 Jeg har også hatt perioder nå på slutten der jeg føler meg utmattet, og ja, akkurat som om en forkjølelse venter i kroppen... men det går over når jeg bare får sovet og sovet nok... Kanskje du bare trenger å hvile litt mer... ta det som et signal fra kroppen? Det gjelder jo å være uthvilt til den store styrkeprøven... Jeg har 3 dager til termin i dag... men formen i dag er bra heldigvis... Nå skal jeg få unna litt husarbeid :-) God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå