Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter å ha ruget på mitt lille ivf-egg en uke nå, merker jeg at jeg beveger meg inn i den perioden som jeg blir litt lettere usikker. Har jo aldri vært gravid, så jeg vet ikke hva det innebærer. Leser om ømme bryst og kvalme og tretthet og slik, men prøver ikke å fokusere på det (eller eventuelt manglende symptomer). Og nå kan jo mensen komme når som helst hvis jeg ikke er blitt gravid. Men jeg får holde ut denne nervepirrende perioden som kommer og håpe på det beste.

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6163187-status-fra-rugemor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Kjempespennende å høre fra deg! Krysser alt for deg og den lille spiren!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ha en deilig avslappet uke til du får en (forhåpentligvis) fantastisk bekreftelse på at alt er gått fint, og den sitter fast!! Hold oss oppdatert.

c,")

Lykke til vivi! Jeg ønsker virkelig at dette går din vei!

Det er ikke sikkert du merker symptomer så tidlig vet du. For mange kan det kjennes ut som mensen er på vei, men så avtar murringene når man begynner å gå over tiden. Sånn hadde jeg det, kvalmen kom lenge etterpå.

Så bare rug jevnt og trutt, prøv å holde motet oppe!

Stor klem!

Så spennende vivi.Det er nok lurt å prøve å ikke fokusere for mye, selv om det nesten er umulig. Disse symptomene er lurer jo selv de som har vært gravide mange ganger, så de er ikke så mye til å stole på. Sender masse positive vibber din vei, og håper, håper, håper at det er din tur denne gangen. : )

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...