Gå til innhold

God morgen! En strek er en strek.. Eller?

Anbefalte innlegg

Men hvor sterk må den streken være for at det skal regnes som en strek?

Jeg har testa nå, og det ble ikke noe gledeshyl, mer et "Hææææ?"

Det kom altså en strek, men den var EKSTREMT svak, men den var farget, rosa, men altså veldig veldig veldig svak..

Nå er det gått mer enn 5 minutter, så testen er ikke gyldig lenger. Testa med Quick Respons.

Jeg er ihvertfall helt forvirret og glad nå, og ikke minst skjelven, greier nesten ikke skrive dette! :D

Måtte inn og vekke samboeren, han var visst ikke helt våken for da jeg spurte om han lurte på resultatet så rista han bare på hodet, hihi! Måtte dytte litt i han, så han våkna, så sa jeg at resultatet

ble "Kanskje". :D

Jeg kan ikke tro det har klaffa! Huff, det kommer til å bli en kjempeskuffelse når tanta dukker opp!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6163172-god-morgen-en-strek-er-en-strek-eller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver meg på et lite Gratulerer jeg :o) Hørt at når det er farge så er den positiv. Så moro!!! Kjempe glad på dine vegne. Vet du har hatt ditt å stri med. Moro når det klaffer :o) Blir spennende å følge med.

Lykke til :o)

en strek er en strek ja, når det er barge på den, så er du gravid :) Gratulerer :) ofte vises streken bedre når testen har tørket litt opp (altså når den har ligget over grensen) Så lenge du så den før 5 min, så teller det :) Gratulerer og velkommen til maiklubben!

Takker! :)

Kan ikke tro det selv! Må teste på nytt på mandag, og det blir leeenge å vente!

Tenker at streken kan jo være svak fordi jeg kanskje har IKM i morgen, og ikke i går. Jaja, det er vel litt større sansynlighet for at jeg faktisk er gravid nå, enn med en test helt uten strek..! :D

Men jeg tror fortsatt at tanta kommer, og nå blir det enda større nedtur..

Begynte først å skimte streken etter 2 minutter, tror jeg, så ble den gradvis sterkere, da det var gått 4min og 45 sekunder måtte jeg bare stoppe stopppeklokka og si til meg seg at "fra nå av er den ugyldig". Streken ble jo sterkere etter det, men siden det ikke gjelder så ville jeg ikke legge for mye i det.

Samboeren er stått opp nå, måtte vise han testen, og joda han så da tydelig streken! (Men nå er jo testen tre kvarter gammel.. :P)

Oioi, dette blir ei lang helg!

Annonse

Annonse

så spennende da!!

ikke for å ta fra deg motet, men jeg opplevde det samme i går da jeg tok med samme test, fikk en veldig svak farget strek.. da jeg tok ny test i dag var det ikke antydning til strek.. blankt negativ, så det var en veldig stor skuffelse når jeg trodde at jeg kanskje var gravid.

men jeg håper virkelig at neste test du tar også er positiv!!

da tror jeg garantert at du er gravid=)

best wishes

Ja, det er det jeg ser for meg, enten kommer tanta iløpet av helga, eller så er neste test negativ.. Greier ikke helt å tro på dette ennå. :S

Håper test nr to hos deg viste feil, og at du er gravid likevel! Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...