Gå til innhold

Var på UL i går og vi får..

Anbefalte innlegg

Skrevet

...en gutt,men jeg kan ikke tro det,så ingen tissemann,men mener jeg så de to hvite prikkene som skal være eggstokkene,tror rett og slett at jeg må ha en UL senere for og se denne tissen,kan liksom ikke komme over det har vært SÅ sikker på jente,men ble glad uansett,men kunne (og kan) liksom ikke tro det helt,forferdelig følelse,må få meg en time til 3d ul,slik at jeg får se det med mine egne øyne,he,he,terminen ble flyttet fra 29.jan. til 1.feb...Ellers var det en veldig fin opplevelse babyen vår kunne nesten ikke ligge stille,var veldig ivrig i og få vist mamma og pappa alle kunstene sine,og det aller viktigste at alt var i skjønneste orden der inne:) en stoooooooooooor lettelse... Og endelig fikk vi fortalt det tror alle fikk sjokk,er du 4 mnd og ikke sagt noe,mamma var overlykkelig og grein hele dagen...så i dag skal vi på babyshopping...JIPPI:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig :-) Gratulerer! Ha det moro på shopping.

Skrevet

Så koselig da... Flott at alt var i orden.. Men jeg skjønner at det er vanskelig å tro på kjønnet når du ikke såg bekreftelsen selv og hele tiden har trodd jente..

(Var det ikke du som ba folk tippe, og alle tippet jente i januar mens jeg bare for å være motsatt tippet gutt i februar) Kanskje jeg har rett da..Artig

Åååå, så rørendes da. Å fortelle familien sin og få sånn flott respons!!!

Kos deg masse på babyshopping!!!!!

Skrevet

Hei:) gratulerer med overstått ul.. blir nok en gutt skjønner du:)

Skrevet

vennina mi meinte også at hun hadde sett eggstokkene men det viste seg å vere testiklene , dei vises også så tidleg

Skrevet

Lykke til med shoppingen i dag da! :-)

Da har vi jo ikke termin på samme dag lenger, jaja.. :-)

Vi skulle ha en gutt vi, men det ble endra til jente, moro det også da.

Kos deg videre

Skrevet

Så morro, tror jammen jeg også vil vite hva det blir...

håper dere hadde d kjekt på shopping

Skrevet

Grattis da!! ;) Jeg hadde også opprinnelig termin 29 januar, ble flyttet til 2 februar. Får også en liten gutt! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...