!mortiltre! Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 Da vil jeg si hei til dere alle sammen i dag har jeg begynt på min 13. uke og kan endelig gå videre. Nå begynner jeg å føle at jeg er gravid også ., magen vokser og begynt å få vondt i bekkenet. Min sønn på 3 år sa i går mamma du har stor mage, så det er vel ikke så lenge til vi må si det, selv om jeg hadde et håp om å vente til etter UL. Ha en fin dag alle sammen
MM med spire Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 Velkommen skal du være. Ha en fin dag du og
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 2. september 2006 #3 Skrevet 2. september 2006 Velkommen inn her. Jeg er nettopp kommet selv. Er 12+2 uker på vei i dag. Termin er 16. mars. Når har du termin. 18?
!mortiltre! Skrevet 2. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2006 Ja jer har foreløbig termin 18. mars. Blir spennende på ultralyd, men det er jo ikke før 17. okober. Tror egentlig ikke at den blir så veldig forskjøvet.
selfangerkjerringa Skrevet 2. september 2006 #5 Skrevet 2. september 2006 Gratulerer, og velkommen hit Vi fortalte det allerede i uke 13 til vår datter på 2 1/2 at mamma har baby i magen - noe annet var umulig siden vilt fremmede kunne se på meg at magen ikke bare var flesk lenger... bedre at hun fikk høre det fra oss fant vi ut. hun er kjempestolt, gleder seg til å bli storesøster og gir babyen kos hele tida... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå