Amabolla Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 de er ikke så vonde enda- kjennes ut som sterke menssmerter i korsryggen og de varer ca 30 sek. Men er ikke regelmessige. Varier mellom 7-15 min. Får håpe det er noe på gang-er jo en uke på overtid.
Gjest Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 Så spennende!! Skal krysse fingrene for at vondtene tar seg opp og at de blir mer regelmessige;-)
Amabolla Skrevet 2. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2006 Ja, blir skuffa hvis det stopper opp nå!!!
Gjest Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 Ja, det skjønner jeg! En uke på overtid og greier! Neida - jeg har troen på dette jeg - du kommer nok til å få mer og mer vondt framover;-) hihi! Selv er jeg ikke heeelt klar for vondter ennå. Er innstilt på at jeg går til termin (1. oktober) - og vel så det. Gikk opp for meg en dag jeg hadde masse kynnere at det faktisk kunne skje FØR termindatoen, og da fikk jeg en anelse panikk:-) Har jo ingen kontroll på dette selv, og det er litt skummelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå