Gå til innhold

Vondt i magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har 5 dager igjen til termin nå. i går kveld fikk jeg så vondt nederst i magen, etter å ha vært ganske aktiv før på dagen. Går bra så lenge jeg sitter eller ligger. Men når jeg skal snu meg, bøye meg eller gå er det kjempevondt! Det er verken kynnera eller rier siden det er der hele tiden.... Noen som kan fortelle meg hva det kan være? Er litt bekymret nå.. Babyen har det forsåvidt bra trur jeg. Kjenner mye bevegelse... Setter veldig stor pris på svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bekkenløsning såklart...du har jo bare 5 dager igjen så har du ik kjent det til nå så har du vært heldig...dette er tyyypisk bl...

Skrevet

Oj... er det ikke "verre"?:) Har hatt bekkenløsning, men bare kjent det i venstre hofte... Ja, når du sier det.. det er sikkert det ja.. Puh nå ble jeg lettet!:))))

Skrevet

God morgen..........

Det kan være at det er babyen som har sunket lengre ned i bekkenet og presser litt ekstra på, eller at det rett og slett har forandret stilling

( f.eks ryggen mot venstre isteden for høyre etc ).

Mener at det føltes vondt ut spesielt når jeg bøyde meg eller snudde meg et par dager før sist fødsel ( med andre mann), kanskje det er et tegn på at noe er forestående ;) Tvi,tvi!!!

Selv har jeg sovet som en bjørn i dvale i natt, var til akupunktur i går for rastløse ben mm, har kun sovet ca 4-5 timer pr natt de siste ukene. Nå kl 06:00 er jeg så opplagt at jeg kunne løpe New York maraton- nesten..... Akupunktur skal jeg definitivt prøve flere ganger.

Har termin om 3 uker.

Håper du klarer slappe av, om du ikke ble klokere av mitt svar så ihvertfall litt roligere :)

Lykker til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...