Gå til innhold

åå,deppe-periode......

Anbefalte innlegg

nå er jeg inne i en skikkelig deppe-periode her... vi har prøvd siden juli -05, og jeg har PCOS. man kan vel mildt si at dette begynner å gå på nervene løs. jeg gråter for ingenting, jeg er sur og oppfarende, og ganske langt nede nå..

og det hjelper jo ikke at alle adressene på loggen min er babyrelaterte sider! jeg ser på barnevogner og senger og klær og utstyr og mammaklær og det ene med det andre. jeg ser babyer og gravide overalt. i formiddag var jeg en tur i sentrum her, og talte 12 gravide og 27 med babyvogner.. og dette er ikke en stor plass! litt veldig fokusert,ja?

og jeg gråter.. for alt og ingenting. fordi smoothiemaskinen ikke funka og bunnen falt ut, fordi en fugl spiste i ripstrærne våre, fordi katten ikke ville gå ned fra salongbordet... i det hele tatt...

skal til gynekologen min 12. sept, og håper at han da kan sette igang noen tiltak. nå er jeg lei av å vente.

sorry sytinga,men det er veldig godt å få det ut =) og takk for at du gadd å lese. =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6162662-%C3%A5%C3%A5deppe-periode/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei igjen=) takk for svar og oppmuntring! det varmer veldig.

vi dro til harstad på lørdag. gratiskonsert og hotellovernatting. det hjalp utrolig godt! en liten tur ut med gode venner på kvelden, og litt shopping tidligere på dagen. idag har jeg og ei venninne plukket rips i hagen og "prata sjit", så ting kjennes lettere, men det er nå bare så lenge det varer.. begynner på jobb mandag (idag) etter ferien... har ikke lyst! alt i kroppen stritter imot... og det er ikke så gøy,men man må vel bare bite sammen tenna og hive seg rundt...

ha en fin uke!

du har min fulle forståelse! vi har prøvd siden februar, og nå kjenner jeg at tålmodigheten holder på å ta slutt! Jeg er også lett antennelig, og går i tutinga for ingenting! Det er ikke noe gøy! har flere sympt. men er nok ikke gravid.. trøtt og lei, synes ikke det var spesielt motiverende å begynne på jobb etter alt for kort ferie, selv om jeg stortrives i jobben min..!

lykke til videre med prøvinga, du skal se det klaffer snart! :) mange klemmer!

Annonse

Huff, kjenner meg godt igjen!! Vi har prøvd siden april -05, så den store depresjonen tar meg og,- jevnlig!! Ikke så mye å si, men vi som venter på noe godt venter ikke forjeves, og TENK for en dag da det endelig er vår tur!!

Prøv å kos deg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...