Gå til innhold

Rose foretekker irl

Anbefalte innlegg

Hei!

Trenger å høre en glad historie fra noen som trives med den kroppen de er i!

Har du lyst å fortelle litt om deg, din vekt, ditt daglige liv og hvordan du klarer å holde deg positiv?

Hadde nok vært flott for flere å høre hvis du har lyst å dele.

Bare koselig med et innlegg som ikke setter fokus på slanking!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6162550-rose-foretekker-irl/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg har lagt inn div. info om meg på "bli kjent"-lista.

Daglige liv? Vel, til vanlig er jeg nå hjemmeværende bleieskiftarbeider på heltid, men sysler litt med div. innen boligutleie når jeg har tid.

Å være posetiv i hverdagen, har jeg funnet ut er noe man bare må bestemme seg for å være ;)

Vekta mi er slik den, og dermed ferdig med den diskusjonen. Hos meg skyldes dette en kombinasjon av gener, pcos og cyp. Jeg er den jeg er, og med mindre noen en dag finner opp en mirakelkur, så forblir jeg den samme også.......

Jeg fokurserer heller på å holde denne skrotten i form. For meg vil det si f. eks alt fra en 5 timers trilletur i byen med vindusshopping til husarbeid til å holde tritt dagen lang med ei tøtta som har funnet ut at krabbing bak sofa og under skjenken og skapet er fin trim for mamma ;)

For ikke å snakke om at vi bruker å reise en del. Ikke lukseriøse turer som cruise i Karbien, men koselige turer til Danmark eller Tyskland, hvor alt koster enten halvparten eller en tredjedel av de norske prisene, og hvor det er koselig å handle en hel dag, og ennå ikke har brukt opp en norsk tusenlapp........

Takk for svar! Beklager at det tok så lang tid før jeg svarte, har vært borte fra pc'en nemlig.

Koselig med noen tråder som ikke handler om slanking også!

Vet du om noen av de butikkene du handler klær i har webadresser? Og vet du hvor man får fine og ikke minst rimelige klær i størrelse middels elefant? Blir sprø av det utrolig dårlige utvalget som finnes i kjedebutikkene, og har ikke råd til å kjøpe i spesialbutikker.............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...