lana<3 Skrevet 2. september 2006 #26 Skrevet 2. september 2006 Hvis det dabber for mye av kan de nok ta vannet på deg..pleier å hjelpe på riene..hvis puppen lekker har du iallefall hormoner nok...må ta deg litt nipplesnurring hvis de blir for svake..det bar måååå jo funke nå om det ikke har funka før... Jeg har fått fri idag jeg...ikke en sammentrekning for øyeblikket...føler meg ti kilo lettere.... Og ikke blør jeg heller....drømmedag idag....
Bilba og gutta :) Skrevet 2. september 2006 Forfatter #27 Skrevet 2. september 2006 Så bra da lailaelin. Godt med en hviledag, det trenger du nok. Har vært ute og gått en tur nå...måtte henge over sambo en del ganger ja - folk stirra litt, hehe...er 5-7 min mellom nå. Har kommet litt mere blod også...men synes godt de kan bli regelmessige på 4-5 min snart så jeg kan dra til føden. Men vil de ta vannet da tror du?? Hvis det stopper opp så stopper det vel opp tenker jeg...ikke noe de gjør med det. Men kanskje de tar vannet da, siden jeg er moden og har litt åpning...hmm...håper det. På den andre siden trenger jeg litt søvn snart...ganske så trett nå, men nytter jo ikke å sove når jeg hopper i taket hver gang det kommer en ri.
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 2. september 2006 #28 Skrevet 2. september 2006 Jeg syntes det er rart om det stopper opp nå 12 dager på overtid og de ikke foretar seg noe.. Lykke til :-)
lana<3 Skrevet 2. september 2006 #29 Skrevet 2. september 2006 De tar nok vannet ditt nå ja siden du har kommet så langt...i tillegg er du jo 12 dager overtidig... men du har vel reist inn nå og fått gjort det allerede...hvis du svarer meg nå forstår jeg ingenting...hadde forlangt å få komme inn NÅ jeg hvis du ikke allerede er inne....
Bilba og gutta :) Skrevet 2. september 2006 Forfatter #30 Skrevet 2. september 2006 Er her enda, men nå henger jeg over møblene og ellers det jeg finner for godt når riene kommer.... tok et deilig bad på 50 min nå og da roa det seg veldig. Sovna nesten...nå er det 3-5min mellom, så vi drar nok snart. Og hvis jordmor fortsatt bare får inn en finger kommer jeg til å gå til angrep, for nå vil jeg ha den ungen ut!
tiiny Skrevet 2. september 2006 #31 Skrevet 2. september 2006 Oj så spennende!! Har du tatt klyster? Det kan vel også sette litt fart på sakene?? Ønsker deg masse lykke til!
Gjest Skrevet 2. september 2006 #32 Skrevet 2. september 2006 da er du nok mamma nå tenker jeg!! har ikke hatt tid å stikke inom her idag, så var knallkjekt å se at du er ignag nå endelig!! gleder meg til å høre hvordan det har gått, og håper du får en flott opplevelse!! :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå