Gå til innhold

Juni: sover deres barn hele natta?


ღ jeanette og flokken ღ

Anbefalte innlegg

Jenta mi gjør det :-)Det er jaggu deilig:-)

Hu leggerseg også tidligere og tidligere,først i halv 1 tida..nå er det mellom 10 og 11..

Godt å få litt voksentid:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper det varer da... :) Snuppa mi begynte å sove hele natten, gjorde det en uke før hun plutselig ville ha mat igjen. Da ble det VELDIG tungt å stå opp... Nå tre uker senere vil hun fortsatt ha mat om natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi sovner gjerne rundt 20. Våkner som regel en gang før vi legger oss, men sover som regel etter det frem til 7-8! Skal ikke klage da!!! Har gjort det nå noen uker, og håper det fortsetter slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutten min legger seg kl 20. våkner alt mellom 3 og 5.30 for å spise, men sover videre. står ofte opp i 7-8 tiden! godt med gode sovevaner og litt tid for seg selv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathias sover fra 21.30 - 07.30. går veldig etter klokka det der hehe.. deilig med hele netter med søvn :) håper det fortsetter, men regner i grunn ikke med det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Theodor har hatt mange forskjellige vaner i løpet av de siste 12 ukene. Hver gang man har blitt "vant" til en ny rutine, skifter han!

Men nå de siste nettene har han sovnet kl 20 og sovet til 04, fått pupp og sovet til alt mellom 06 og 10. Veldig fornøyde her i huset vi da! I begynnelsen var det mat kl 24,04 og 08... så hadde han en lang kjip periode hvor han våknet kl 24,02,04,06 og 08. Jeg holdt på å klappe sammen. Men nå ser det ut som den økeperioden er over og vi håper dette varer...

 

*krysse fingre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he vil svare meg selv her og si: JA det er over, den siste uka har han sovet (bank i bordet) fra 20-06 hver natt ;-) juhuu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...