alegre Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Hei Baas, jeg har nettopp blitt spådd av en annen her, men hadde lyst å høre hva du sa også. Gøy å se om dere sier det samme. Vel, jeg er i uke 13, jeg har en så innmari sterk følelse av hvilket kjønn det er på bebisen i magen min, og det rare er at det har jeg enda, selv om jordmora (var på ul i går) sier det motsatte. Kan du si meg hva du er på kjønnet i magen min og evt hvor mange barn jeg og minn mann får totalt? Håper virkelig du kan ta deg tid. Tusen takk!!!!
alegre Skrevet 1. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 1. september 2006 oops glemt visst å si at : jeg er 28.06.76-kreps og min mann er : 27.10.76-skorpion
alegre Skrevet 1. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2006 dytter litt jeg, og håper på svar;-)
Lillegull og spiren Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 hei du:) Jeg får veldig opp fargen blå her,så jeg sier gutt,,,det er det som dukker opp hos meg. jeg får opp 2 barn på dere,og jeg tror den siste blir jente.. lykke til
alegre Skrevet 1. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2006 Hei, og tusen takk for svar Hmmm det har seg sånn at vi har en sønn på 3 1/2 år.....og du tror at jeg venter en gutt igjen......at vi får to barn, siste jente....kan du være så snill å se igjen, beklager maset her. Ble litt forvirret, beklager!! Håper du svarer Takk :-)
alegre Skrevet 2. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2006 Dytter litt jeg, i håp om at Baas vil ta en titt til..... Takk ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå