Gå til innhold

Vinterbarn;0) , Hebbie og Idefix(på besøk)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh... jeg er så glaaaaaaaad ;O)

Snakket med jordmor nå, og fått time til 3d ul 23 oktober... det skal bli så gøy å se lille igjen, og da får vi nok vite hva det er også.... yahooo ;O)

Er i uke 29 da, hun sa det var godt innen for grensen for bra undersøkelse, så da håper vi lille er sammarbeidsvillig!!!!

Gleder meg ;O)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstod hva du mente :0))

Da er jeg på min 3 muffins..Herregud så gode de er....Kommer se ut som en elefant i løpet av noen timer..Hohoho..Din feil vinterbarn ;0)

Snuppa går bare og lager god lyder og sniker inne på kjøkkenet...Har spist to som jeg har sett...Eneste nedturen er at jeg brant meg på plata da jeg skulle ta de ut..buhu...:0(

Kos at du fik ny ul da...Blir spennende å se hva som skjuler seg der inne:0)

Jeg vil spørre i morgen igjen, men gubben nekter så da får vi se hva det ender med...Får jeg høre tredje gangen gutt.Da tviler jeg ikke mer og kjøper blått hentesett :0)

Skrevet

Jasså - er det dette dere gjør når jeg er borte ???

Har vært på et lite spontant treff med to jenter - hadde en driiiiitgod eplepai med is.....nam nam....

Så ikke frist meg med muffinsene - jeg må nok prøve dem, men jeg kan ikke spise dem. Må begrense meg jo....

Når det gjelder Gulli - jeg hater henne ikke, er jo så glad i den jenta ;op

Hadde tenkt å ta 3D UL i neste uke, men det har blitt så masse og vi har jo bilder av Junior - så vi driter i det og heller sparer penger.

Men det er alltid like gøy å se junior da....

Når skal vi starte ny tråd da ??

Skrevet

Det var engang tre gravide damer,det var den minste damen(vinterbarn,)den mellomste (hebbie )og den aller største dama( idefix) som skulle på tur.De gikk langt om lenge da de fikk øye på........

Bli med å lag historie da....Husket vi gjorde slik på ungdomsskolen..hehehe..

Jepp har fått sukker på hjernen etter de knallgode muffinsene...Dere har ikke en god eple kake oppskrift å dele vel?

Har så mye epler som har blåst ned fra treet i natt..

Sikkert lurt å spare pengene,men forstår virkelig at dere har lyst å se junior igjen :0) Tenk det får jeg i morgen.Men jeg har ennå ikke fått ul på det beste apparatet.Det synst jeg er litt trist og får det sikkert ikke i morgen heller :0(

Skrevet

Jeg har en god oppskrift, men den er med eplemos...

Må lete etter den også....

Det var engang tre gravide damer,det var den minste damen(vinterbarn,)den mellomste (hebbie )og den aller største dama( idefix) som skulle på tur.De gikk langt om lenge da de fikk øye på gigantisk muffins med rosa glasur på midt ute på en åker..

Øynene lyste opp av det vakre synet.....tennene løp i vann.

Med ett tok Hebbie den grådigste og dyttet Vinterbarn og Idefix over ende og hoppet over gjerdet og løp mot muffinsen...Plutselig tryna hun - rett i en nylagt kuruke....

Neeeeeiiiiiii - ikke igjen ropte hun.

Vinterbarn og Idefix som akkurat hadde fått kommet på beina så Hebbie ligge og sprelle i kumøkk, lo godt.

Ja, din grådigper ! slik går det med slike som deg......hahahaha.....

Så hoppet dem over gjerdet og la på sprang mot muffinsen - men plutselig så.......

Skrevet

så ser de en annen dame komme løpende og tar muffinsen..Faen brøler idefix,det må være gulli....Vinterbarn og idefix tusler slukøret tilbake til stakkars hebbie som ligger lang flat i kuruken..Opp på beina hebbie her må det bades....Ut på kvelden legger damene ny plan..Hvordan få tak i den dama som tok muffinsen.....

Skrevet

Jeg har eplekake oppsk, på både langpanne og i rund form. Men nå skal jeg på sånn riktige leker party, får legge den inn i morgen ;O)

Det var engang tre gravide damer,det var den minste damen(vinterbarn,)den mellomste (hebbie )og den aller største dama( idefix) som skulle på tur.De gikk langt om lenge da de fikk øye på gigantisk muffins med rosa glasur på midt ute på en åker..

Med ett tok Hebbie den grådigste og dyttet Vinterbarn og Idefix over ende og hoppet over gjerdet og løp mot muffinsen...Plutselig tryna hun - rett i en nylagt kuruke....

Vinterbarn og Idefix som akkurat hadde fått kommet på beina så Hebbie ligge og sprelle i kumøkk, lo godt.

Så hoppet dem over gjerdet og la på sprang mot muffinsen - men plutselig så....... spente Hebbie de begge rett i bakken.. Ikke har ho lange bein, men gud og spenstig den lille snella er.. De to andre stupte nedover bakken mot muffinsen. De hadde alle veldig store problemer med å komme seg på beina, fordelen hadde vinterbarn som ikke hadde så stor mage.. de andre to lå bare å vugga på magene sine.

Men Vinterbarn ble etterhvert tatt igjen, bekkenet skranglet og fungerte mer eller mindre som et.....

Skrevet

Så hoppet dem over gjerdet og la på sprang mot muffinsen - men plutselig så....... spente Hebbie de begge rett i bakken.. Ikke har ho lange bein, men gud og spenstig den lille snella er.. De to andre stupte nedover bakken mot muffinsen. De hadde alle veldig store problemer med å komme seg på beina, fordelen hadde vinterbarn som ikke hadde så stor mage.. de andre to lå bare å vugga på magene sine.

Men Vinterbarn ble etterhvert tatt igjen, bekkenet skranglet og fungerte mer eller mindre som en rangle.

Hebbie og Idefix tok hverandre i armene og rugget hverandre frem og tilbake og fikk omsider dyttet hverandre opp...Dem kjente en sur drittlukt - de kikka på hverandre og sa unisont :g*.....jeg vet det er henne !!!

Dem sprang og tok tak i begge sidene av Vinterbarn og dro henne etter seg og fulgte drittlukta etter G*.

Langt borte ser dem jenta forsvinner bak et høyt og tykt tre...dem når treet kjapt og løper rundt treet og der så dem......

Skrevet

Men Vinterbarn ble etterhvert tatt igjen, bekkenet skranglet og fungerte mer eller mindre som en rangle.

Hebbie og Idefix tok hverandre i armene og rugget hverandre frem og tilbake og fikk omsider dyttet hverandre opp...Dem kjente en sur drittlukt - de kikka på hverandre og sa unisont :g*.....jeg vet det er henne !!!

Dem sprang og tok tak i begge sidene av Vinterbarn og dro henne etter seg og fulgte drittlukta etter G*.

Langt borte ser dem jenta forsvinner bak et høyt og tykt tre...dem når treet kjapt og løper rundt treet og der så dem det merkelige huset..Se sier idefix det er ett pepperkakehus.Se all den spiselige pynten da.La oss smake litt på huset som kjerringa løp inn i...Hun tok jo vår muffins.Da er det jo bare rettferdig at vi får smake litt på huset hennes...De tre gravide damene,vinterbarn,hebbie og idefix vraltet så stille de kunne bort til huset,kikket seg rundt og knakk av en stor bit fra vindus pynten.Da skjer det store ut av døren kommer.....

Skrevet

Langt borte ser dem jenta forsvinner bak et høyt og tykt tre...dem når treet kjapt og løper rundt treet og der så dem det merkelige huset..Se sier idefix det er ett pepperkakehus.Se all den spiselige pynten da.La oss smake litt på huset som kjerringa løp inn i...Hun tok jo vår muffins.Da er det jo bare rettferdig at vi får smake litt på huset hennes...De tre gravide damene,vinterbarn,hebbie og idefix vraltet så stille de kunne bort til huset,kikket seg rundt og knakk av en stor bit fra vindus pynten.Da skjer det store ut av døren kommer.....

The marshmellowman !! Hjeeelp....mannen til G* !!!

Kjapt tar Idefix en polkagris og stikker i mannen - hihihihi....brøler han...det kiiiiler...Hebbie og Vinterbarn kaster seg over hver sin polkagris og stikker i mannen også. Han hyler av latter og ber om nåde.....plutselig så begynner han å ese ut og riste og eksploderer !! Overalt er det sprengt marshmellow.....Vinterbarn flirer rått og sier : eneste som mangler nå er god varm kakao.....

Skrevet

Jeg er helt idiot når det gjelder historie skriving...Tror dere fortsetter så jeg kan kose meg og lese:0))

Vil gjerne ha begge oppskriftene vinterbarn ;0)

Hvor var det i landet du bodde igjen vinterbarn;0)

Tenk så morsomt det hadde vært om vi kunne engang møttes.Det hadde vært noe det. Hver sin unge på slep...:0)

Gubben vil bekrefte kjønnet på ul morgen :0) Nå er jeg fornøyd nå..he he he..

Ellers så begynner han å snakke om å sterilisere seg.Kan jo bare stikke opp i en lunsj pause :0)

He he sier nå bare jeg.

Nå skal jeg snart skremme livet av meg selv ved å se A hunting på discovery :0)

Fikk akkurat melding med venninna mi som er gift med min fetter.De er faddere på snuppa.Han har vært i aberdeen og kjøpt kjole til henne,den er visst drit lekker....Han har kjøpt en kjole før.Fy søren den var fin :0)

Pluss han har kjøpt quality street til meg :0) Han jobber på båt...

Kunne ikke vært heldigere med valg av faddere :0)

De har to gutter, hen vil stoppe på det.Men hun vil gjerne ha en til.Bonus om jenta hadde kommet :0)

Skrevet

Seriøst jenter....en gang i fremtiden så må vi tre treffes - er helt sykt hvor lenge vi har skrevet med hverandre og sikkert fortsetter etterpå uten å møtes !! Vinterbarn er jo bare litt under time fra meg :o) Og Idefix krasjer bare hjemme hos meg da ;op

Var ikke så lett å skrive på den historien - ikke nå i kveld siden jeg er litt trøtt...men det var morsomt. Får se om jeg klarer å skrive videre imorgen på den...

Har lyst å se slike programmer, men jeg blir liiiiivredd etterpå. Gubben liker ikke det for da er jeg så klengete....

Greit med gutter som har god smak og kan finne en fin presang til dama. Her går det ikke. Sambo velger tøy som er et par nr for små og helst litt avslørende ;op

Lurer på hvem vi velger som faddere.....

Fy søren den kjøttsausen var god - spiser på det nå ;op Var nok til en hjemmelaget lasagne en dag, men gubben spiste av restene ikveld og da ble det for lite og da tok jeg også fordi lukta frista enda jeg ikke var sulten egentlig...Skal ikke mye til for å få i meg mat nei....

Skrevet

Han har kjøpt kjole til snuppa mi :0)

De er jo prinesssa deres siden de har to gutter selv :0) he he he

Var nok litt uklar der.Søstra mi er så glad for nå passer den andre kjolen han kjøpte til hennes jente.Den er bare så flott.Mørk blå og rosa med veske til.Den nye er lyse lilla..Gleder meg slik til å se den i real life..har fått mms bilde da:0)

Nei, nå er det natta her..Fiser så jeg holder på å svime av...Litt luftig etter, Meksikansk gryterett,6 muffinser og pastasalt på kvelden..hohoho..

Skrevet

Sjekk ut 3.tri - jeg har gjort den klar :o)

Ååå - så det var til hun han kjøpte til... ;op

Men du legger deg aldri når du sier du skal :o)

God natt !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...