Gå til innhold

Vinterbarn;0) , Hebbie og Idefix(på besøk)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guuud jeg er så laaaat!!! Orker ingenting lenger jeg nå, blir så lat av å gå hjemme altså, har så sinnsykt mye å gjøre her.. men klarer ikke å starte på noen ting. Begynner på noe og plutselig sitter jeg å trykker på denne pc dritten igjen... Må virkelig ta meg sammen altså!!

Inatt har lille holdt meg våken..har ikke fått skjønnhets søvnen min heller.. men klare ikke å sove på dagen. Hvorfor skal den kvikkne til noe så sinnsykt når jeg legger meg.. blir små rar jeg altså!! Trenger jo å sove ;O)

Apropo vekt.. nå har jeg steget i gradene også gett... blir helt redd hver gang jeg går på vekta jeg altså.. plutselig den siste mnd har jeg gått opp 4 kg..men ja.. de måtte jo komme... og det blir nok flere!!!! Gikk opp 14 og 16 kg med de andre, håper jeg holder meg til det denne gangen også, ikke så vanskelig å gå ned etterpå. Men da bør jeg jo kanskje bli litt mere aktiv om dagen ;O) hihi..

Åh... mulig jeg og jentene skal på høstferie nå... 10 dager til spania. reiser 29 sept.. yahoo.. blir deilig!! Skal sammen en venninne og barnet hennes!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke særlig aktiv selv, kun når jeg må gjøre noe under tidspress. Da er jeg suupereffektiv, ellers er jeg laaat.

Så heldig du er som skal reise til syden - jeg vil også reise. Nå er det kjedelig å være her borte - samme hele tiden og høstvær.

Vil aller mest komme meg bort fra huset siden det er så mye som skal gjøres her hjemme. Hadde ikke vært noe problem om det var plass til det, men det er ikke det...

Kommer nok til å legge på meg maaasse mer før jeg føder fordi jeg har blitt så glad i søtsaker og nå er det snart dåp og masse BIM jenter her borte som skal føde - da må vi jo besøke og komme på kake. Også er det jo treff med søtsaker...Hvordan skal dette gå !!!

Om det er lett å få det - blir jo spennende å se !! Har stoooore planer om å være aktiv og trene hardt for å gå ned i vekt, men jeg er jo så flink med ideer, er verre med å gjennomføre dem...

Men hadde det ikke vært for at jeg har vært mer aktiv de siste månedene med å gå mye så hadde jeg nok lagt på meg myyye mer siden jeg har spist veldig usunt i det siste. Så jeg må nok pent bare fortsette med turer.....

Skrevet

Hei er uten nett igjen...satser på at vi får det snart.Har vært uten telefon og nett i to dager...Er i livet altså:0)

Snakkes når vi får komunikasjon til verden igjen.....Låner maskina til søstra mi nå.

Skrevet

Endelig nett igjen..Gubben trua selskapet vi har breiband til..he he he :0) Desverre er her bare en levrandør siden vu er bygdiser så når selskapet kluser så sitter vi her...Blæh..

Så deilig med syden tur da vinterbarn.Det kunne virkelig jeg også tenkt meg.Men med min mage så er det nok best å være hjemme..er full av vann i kroppen idag.det har vært mange å 20 grader..Deilig med fint vær igjen, men fy søren så varmt det har vært innabords.

I morgen må jeg til lege, sliter slik med bekkenet nå.Håper jeg får gå til fysioterapaut eller noe sånt....Har ingen kynnere lengre.Så nå satser jeg på ett litt mer aktivt liv igjen.

Skrevet

Så surt med nettproblemer - blir ganske avhengig av det når man er vant med det.

Håper du får behandling slik at du får et bedre liv frem til ungen kommer ut :o)

Har fått henta nesten alle møbler og har god plass nede til alt :o) Så nå er alt fryd og gammen - neste gang lar jeg ikke gubben bedømme om det er plass og slikt. Så jo med en gang at det ikke var mange kjøreturer og god plass til alt bare nede på det ene rommet. Så da skal jeg få ordnet roterommet slik at det blir koselig for moren min når hun skal bo her en stund. Da bor hun liksom ikke oppi oss - siden gjesterommet er rett ovenfor oss.

Imorgen skal jeg på BIM treff hos ei som bor borti her - filmkveld. Det blir gøy....

Skrevet

Hei og velkommen på nett igjen Idefix.. Skikkelig frustrerende å ikke komme på nett når man ønsker det. Blir jo helt avhengig av denne data verden.. Første jeg gjør om morgen, siste jeg gjør før jeg legger meg og gjerne innom ca 100ganger i løpet av dagen ;O)

Så deilig at dere har fått inn alt i huset da Hebbie, deilig å komme litt i orden og slippe å ha sånne ting hengende over seg... deilig med alt som er unnagjort!!

Spania skal bli super godt nå, fortalte det til jentene i går..de ble helt i hundre. Jeg kunne ikke reist noe senere jeg heller.. nå jeg føler jeg har ork og form til å kunne reise alene med 2 barn og ikke minst takle evt varmen.. håper bare ikke vi får regn hver dag.. litt små kjiipt, var jo på nyhetene igår at det var stor flom der pga regn ;O) hehehe... er over innen 2 uker håper jeg ;O)

Skrevet

Tenk å komme til renvaska land da Vinterbarn ikke allle som får det :0))

Håper at dere får pent vær og en deilig tur.

Kos å få iorden rommet da og få alle møblene på plass.Det må være deilig...Var ikke sånn da vi flytta inn i hus...Vi bodde i kjellerleiligheten til mamma og pappa og hadde nesten bare møbler etter bestemor..Flotte 70 talls møbler..He he he :0) Så da vi flytta inn i huset kjøpte vi mye nytt.Gubben flytta jo fra NY så han hadde bare noen datamaskiner med seg i flytte lasset sitt :0)

Idag skal jeg og snuppa en tur og besøke tanta mi,hun ble så skuffa da hun ikke fikk være med bestemor på handletur,den andre jentungen er med.Så derfor reiser vi tidlig på handel og besøk.Skal ikke til lege før klokka 1440..Så da stikker vi innom tante også..Tid til det meste nå :0)

Pluss at snuppa har en tilgode lapp hun må få brukt snart.Hun måtte bytte en gave og så hadde de ikke inne det hun hadde fått.Hun fikk ett basseng med hull i !

50 dager til ks eller 49 er ikke sikker, men gleder meg vilt.Skal bli godt å bli ferdig.

Har begynt på den lange veien å få snuppa bleie tørr...Hun skreik i en time i går etter at jeg tok bort bleia hennes.Lite populært kan en si :0)

Men nå er det nok.Hun skal bli tørr før vinteren.Vil ikke ha to bleie unger.

Skrevet

Vinterbarn - du har ikke plass til en til i kofferten ??hehehehe....

Misunner deg så mye å reise til utlandet. Blir kjedelig å gå og traske hjemme og kjede seg. Eller Norge for den saks skyld. Heldigvis er det BIM treff, men kan ikke bare leve på det.

Håper turen blir en knallsukess og du er i toppform :o)

Er ikke helt i orden da, men vi ser et lys i tunnelen ihvertfall :o)

I dag skal jeg lage fiskegrateng - har funnet en annen oppskrift med bacon og purreløk og så er det sennep i sausen - hørtes digg ut så den skal jeg prøve. Den forrige fra BIM's kokebok var bæsj...

Uff har gavekort på en valgfri behandling på Holmsbu spasenter - fikk ikke brukt alt den gangen jeg var der. Har jo nok tid nå da, men er litt tiltak når man må dra et stykke og alene. Gubben ville visst også være med da. Må skynde meg før det blir for sent - ellers går det ut.

Hehehe....tok du bleien fra henne !! Det var jo trøsten i hverdagen å bare gå rundt og drite og tisse i alt - nå må hun dra seg inn på det j..... toalettet for hver gang !! Skjønner henne veldig godt. Skulle ønske jeg kunne brukt bleie etter jeg ble gravid - sååå drittlei av å tisse konstant.

Skrevet

reinvaska land ;O) har jeg ikke tenkt på, men den var knall bra:O) hehe..

Nå har jeg hatt ånden over meg her... fått unna litt rot. Lille snuppa mi er syk så må jo bare være inne alikevel!!! Men støvsugingen må mannen ta, det klarer jeg ikke... pga bekken, skal til fysioterapauten til tirsdag.. det skal bli godt med litt varme og massasje ;O)

Men nå er det "småkryp" på film her... som jeg også måtte se på skjønte jeg. Så da blir det en rydde pause.. får kose litt med den lille syke snuppa mi også vel ;O)

Skrevet

Da har jeg vært hos legen.Fikk henvisning til fysioterapi.Så da må jeg vel dit også...Er så lei av gravid plager.Holdt på å krasje også,måtte brå bremse.så hadde sterke kynnere noen timer, men det gav seg.Da jeg vi oss en liten tur.Klarer ikke sitte på ræva lenger.Holder på å bli sprø i hodet av å bare sitte stille..Da vi kom hjem oppdaga vi hvorfor snuppa furta på veien hjem..Full i feber !!

Hun hadde seg foressten ett ufrivillig bad hos tanta mi.Tante har en utedam,der dreiv hun å seilte med båt..Vi hørte ett plask og ett vræl og så var ungen kliss våt..Så gubben måtte hente henne så hun slapp å være med inn til legen i bleia..Ellers så har hun hatt truse i hele dag og vært kjempe flink :0)

Håper på at hun ikke er syk i morgen hun er invitert i selskap.

Skrevet

Hei og hå jenter ;O)

Idag har det vært tråkle-kjøpesenter-dagen... ikke noe særlig for meg lenger kjenner jeg.. men fikk kjøpt med et par gensere ihverfall!! Ideelt at moten har blitt lange gensre nå, litt små kjiipt når magen syns bare jeg beveger på armene.. hihi..

Dere da, alt bra? Deilig med helg og litt familie tid igjen.. ukene flyr noe sinnsykt fort om dagen.. litt godt også da, selvom det faktisk er dette som er livet ;O)

Er det flere som sover dårlig på natta nå?? Jeg føler jeg ikke klarer å sove ordentlig om natta, ligger bare i en svak dvale, får med meg alt av lyder og bevegelser.. er helt utslitt når jeg våkner!! Har dere det sånn??

Er det kroppen som stiller seg inn til å være våken og amme om natten eller at jeg skal våkne av babyen..?? Gøy er det ikke ihverfall!!

Skrevet

Jahoo..47 dager igjen til ks...Nå begynner det å gå litt raskt igjen :0) Synst tiden har snegla seg av sted en periode...

Sove???? Hva er det for noe? Er det det jeg pleier å gjøre på morgen kvisten..Sånn i 4 tiden?....

Har en liten som er ekstremt aktiv på natta så jeg har lest 7 bøker sisite ukene.5 mankell og 2 unni lindell bok....Holder på med den 8..Får iallefall lest mye bra bøker jeg ville ha lest før og ikke har hatt tid til :0)

Snuppa hadde ingen feber i dag,merkelig, men hun hoster litt så da ble det selskap på henne alikavel :0)

Har handla litt på lidl idag.De har poser med blanda nøtter der, usalta..Jeg elsker de.De er så gode...

Har kjøpt inn skumboller også..Fikk akutt lyst på det ungene var i ekstase :0))

Ellers har vi ikke gjort noe idag.Halve plenen er slått.....Gubben rakk ikke mer.

Snakket med en venninne som skal ha tre uker etter meg.Nå har hun endelig fått mage..Ikke store saken siden det er 4 gangen på henne også.Jeg smilte å sa at nå viser jo endelig magen din...Da sier hun at hun har blitt så lei kommentarer om at venter du tvillinger?? Hun var faen meg ikke mye stor...Hvordan kan folk få seg til å si slikt? Blir provosert på hennes vegner !

Mange synst jeg er liten denne gangen,nyter det..Kommer nok til å bli passe tjukk på de neste 6 ukene ja...Føler at hele magen er full av baby.Den sparker bra opp i ribbebeina nå...Tviler på at denne her heller kan bruke str 50....I tilfelle har naboen ett lager til meg :0)

Lånte naboen sin baby idag,hun er så herlig.1 mnd gammel :0) Gleder meg slik til at det er min tur :0)

Skrevet

Jasså Idefix din telefon terroriserer ;op

Filmen er ferdig og jeg synes den var bra....Var spennende !

Er trøtt nå, men føler det blir feil å legge seg enda. De siste ukene har gått helt i surr fordi jeg ikke får sove skikkelig på nettene så da sover jeg lengre på morgenen, men ikke skikkelig da heller. Og er trøtt gjennom hele dagen og må nesten ta meg en lur.

Ei venninne jeg traff på tirsdag syntes jeg hadde liten mage til å være så langt på vei - synes det var kjempegreit å høre det ;op

Har ikke gått opp mer som gubben har lagt merke til ihvertfall. Jeg har vært så flink å drikke masse vann og gå turer så da forhindrer jeg at vekta øker for mye. Så jeg må ta meg skikkelig sammen og drikke masse vann og gå masse turer og spise sunt slik at jeg stopper vekta eller går litt ned på en naturlig måte slik at jeg har mindre å starte fra etter puddingen er ute...Er såååå klar for å ikke ha BL og gå lange turer, trene på helsestudio igjen ( har ikke hatt lyst til det etter jeg ble gravid) og jobbe hardt for å få ned vekta. Nå er det frustrerende at jeg ikke kan ta i og da blir det til at jeg kjeder meg og da stapper jeg i meg feil mat.

Blir spennende å høre om familyen sier noe eller reagerer på meg - er jo første gang dem ser meg gravid. Hadde litt mage sist broren og søstra mi så meg, men det var mest pga. mitt eget fett ;op

Nå har jeg fått gravid magen....Blir sint og lei meg om dem sier jeg har stoooor mage og dem ser jeg har lagt på meg. Noen er troende til å si slikt, eller det verste blir vel hva dem sier bak ryggen min...

Venter og venter på at Tillab skal få ut babyen sin - tror det er noe på gang nå !!! Da skal vi ha BIM treff og besøke henne og så er det snart Theaokt...og alle andre en etter en.....blir gøy med masse nyfødte !!

Skrevet

Hmmmm synst du det...Da må jeg slutte å sende deg meldinger..He he he :0))

Nå har vi harr besøk av kusina mi med fam...Gjett om det ble panikk rydding da de sa de skulle komme da.Her såg jo ut som det bomba horehuset..Klær overalt :0(

Leker strødd og rot ellers...Fikk akkurat støvsugd ferdig før de kom.Glad for at de ringte først ja :0) he he he..

Nå har jeg laget pastasalat,det blir middagen vår idag.Ungene får pølse og potetmos.Det de vil ha...Ble så sen middag på oss idag siden vi fikk besøk.

I morgen skal jeg på sykehuset å sjekke lungene mine pga.astmaen jeg sliter med.Må puste inn i en maskin..Hater det....

Har dere besøk idag av familien? Blir spennende å høre hva de sier til deg.Håper de synst du er kjempe skjønn for det er jeg sikker på at du er :0)

Skrevet

Åååå - jeg hater slikt ! Derfor prøver jeg nå mens jeg er hjemme å ta meg sammen, slik at hvis det skulle dukke opp uventa besøk så er det ikke krise. Ikke lett når gubben jobber mot meg med å dra frem leker og rot og ikke rydde etter seg når han har laget seg mat eller spist.

Aaargh....snakk om å ha en 2 åring hjemme....

Laget indisk mat - falt ikke i god jord hos gubbe nelson, er ikke vant med slike smaker og liker ikke særlig godt lammekjøtt. Men han spiste det og det var det viktigste - at han smaker på maten.

Håper turen på sykehuset går bra ! Skal dem evt. fikse noe hvis det ser dårlig ut eller bare sjekke status ?

Har ikke hatt besøk av dem i dag - skal i barnedåp søndag som kommer og da er hele familien der.

Gubben sa i dag da jeg skulle hoppe inn i dusjen (hehehe....fikk med meg Fant og dusjet han...var ikke glad for det hahahha) at jeg så ut som jeg hadde tatt av litt fett på ræva....takk skal han ha... :o)

Men jeg får bare fortsette med disse gåturene og drikke masse vann så får jeg nok resultater - han har merket det allerede nå....

De får bare synes jeg er feit ;op Alle er forskjellige og jeg har alltid hatt litt ekstra......det viktigste er babyen...slenger noen ut kommentarer så skal jeg slenge tilbake. Akkurat det gidder jeg ikke være snill om, så lenge dem buser ut med ting. Hvis dem ikke tenkte seg om så får det gjort det etter jeg har sagt noe.

Har fått helt skrekken etter å ha lest innleggene på skravlesiden om hva jenter har fått slengt etter seg....Har vært heldig til nå....

Skrevet

Det er bare en startus rapport angående astmaen.at den er ok i forhold til graviditeten..Helt sykt, men jeg har stått på vente liste i 3 mnd for å komme inn..Nå har jeg 7 uker igjen...Patetisk..

Fikk nettopp telefon fra naboen,dvs ikke nærmeste, men nest nærmeste de lurte på om mamma leita etter hunden sin.Det aner jeg ikke sa jeg, men skal høre..Jo for hunden var der....Hun er livredd hunder.Men jeg oppdaga søstra mi med lomme lykt langt pokkers oppe på marka og mamma brølte langt borte..Joda her var det leite aksjon..Så gubben kjørte fram i garden som vi kaller det..To gårder bort om oss....Og henta krapylet...

Det viser seg da at han hadde stukket etter en rev som var helt inn ved garasjen til mamma...De hadde ropt og bannet i evigheter..Er glad for at naboen ringte...Både mamma og søstra mi var passe forbanna da vi kom med hunden...

Han har foressten gravd ett stort hul gjennom gulvbelegget og ned i sementen i kjelleren hos mamma...Litt av en type den hunden der.Den er vel 7 år snart....Tro når den skal bli voksen :0)

Jeg har sluppet unna stygge kommentarer denne gangen.har ei tante som ALLTID sier..Nå er du jaggu stor gitt.Men denne gangen sier hun.Du er sååå liten..Søskenbarnet mitt er myyyyye større..Ja ja sist gang var jeg den digre....

Jeg har ikke vært flink spsit sjokolade og drukket brus,spist masse nøtter så her er det luftig gitt :0(

Har sikkert lagt på meg 2-3 kg denne mnd.Gruer meg til veiing på tirsdag.Har ikke vært på kontroll på snart 6 uker nå....

Vi skulle se film.En film etter en bok av Henning Mankell.Ett skritt etter.Det er den mest elendige filmen jeg har sett i mine dager.Ikke NOE stemte i forhold til boka...Møkkafilm...

Er derfor kjempe spent på Davinchi koden siden jeg har lest boka...Er red for å bli super skuffet...

Nei, nå er det natt.. Klem og kos jenter...Vinterbarn hvor har du blitt av i dag da ?

Skrevet

Hebbie...Skal ikke du snart inn på 3 trimester nå?...Deg, vinterbarn rekker jeg vel ikke eller gjør jeg det? Hvilken uke er du i nå? Jeg er i uke 33 nå.

Skrevet

Heheehe....skjønner veldig godt sinnet dems !! Fy søren jeg klikker apeshit når Fant stikker av - det er bare rundt huset da fordi han er redd katten. Så hvis han dukker opp så bråsnur han i hagen og springer på fremsiden...vet ikke - det bare irriterer meg grønn og blå siden han ikke adlyder kommando...Surt om det akkurat kommer noen forbi med hund...

Jeg hadde kaldkvelt hunden hadde jeg vært moren din ;op

Jeg skal over på 3.tri på fredag !!! Jippi....

Hehe....gubben har ikke noe rent - jeg har ikke fått satt over hverken mørkt eller lyst. Stakkars...han kunne gjort det selv da...

Men nå har jeg samlet alt jeg kunne finne av skittent og sortert i hauger nede på vaskerommet (etter ryddinga så er det kjempegod plass) og satt på klær. Og så har jeg saget alle de stygge buskvekstene utenfor som har irritert meg lenge nok - som vokser frem uansett hvor mye man fjerner dem. Men til neste år er det ingen nåde - da pløyer jeg opp alt som er av grønt og heller over Round up - det vet jeg funker !! Død over buskvekster !!

Tror du jeg ikke begynte å gå gjennom ting i huset og samle alt som kan kastes (vi skal siste tur på fyllinga i dag med busk, papp og restavfall)....og endelig satte meg ned og bretta sammen klær på gjesterommet...

Fikk skikkelig ånden over meg ;op Synd jeg får litt kynnere og blir så fort sliten. Hadde ikke den fordømte magen vært i veien så hadde jeg sprunget rundt her som en torpedo og ryddet som en gal - er ikke så gale når man har kommet igang... Det er det å begynne som er det vanskelige ;o))

Jeg er 27+3 i dag.....går unna nå !!!!

Skrevet

Trodde Postafen var "farlig" å ta under graviditet jeg... ?

Skrevet

Nå har gulli gått på deg også.Det jævla mega krapylet..Hater henne så inderlig når hun er slik.Det rare er at det er mandager hun er på krigsstien...

Ja ja da er vi i samme båt jeg og du ,hun ønsker oss long gone..

Jeg er i dårlig form idag..Har skikelig hodepine,er kvalm og liten er veldig lite aktiv.Glad for at jeg skal til jm i morgen..Skal snart legge meg for formen er bare dårlig.Er opphoven i bein og armer også.

Tenk at du snart kommer over på 3 trimester jippi...Venter på deg,deg også vinterbarn også :0)

Skal si at du er aktiv for tiden..Her er det ikke mye aktivitet..Er så sløv.Til og med ungen er lite aktiv så nå har jeg fått sovet på nettene...Men bekymrer meg selvsagt for om det er noe galt da :0(

Skrevet

Titt tei.. her er jeg ;O)

Ser det jammen er liv på skravlesiden om dagen.. idag har Gulli vært i form.. gikk visst bla ut over deg Hebbie idag.. Skjønner egentlig ikke hvorfor dere svarer ho jeg.. ingen kan være så blåst som henne.. ho må bare gjøre det for å provosere.. orker ikke svare på de trådene engang jeg.. Ser jo at folk henger seg opp og det gir jo henne det ho ønsker!!

Så jeg rekker ikke 3 tri med dere begge jeg altså?? Når flytter man over?? Jeg er 23 uker nå, eller er det 24 ?? Plutselig ikke sikker jeg.. Kan jo hende vi får en dag eller to sammen ihverfall, hadde jo vært hyggelig siden vi har følgt hverandre siden prøvingen.... men jammen ikke min feil at dere sneik dere inn her før meg ;O) hihi..

Hebbie, du skal ikke bry deg om vekta, opp går man uansett.. jeg spiser kun loff og drikker vann, litt annen mat innimellom og vekta går oppover.. Lagt på meg snart 5 kg nå!! Hoved tingen er jo hvor mye man går ned etterpå.. jeg gikk ned 10kg bare på fødehjemmet sist!! Så du kommer nok i form igjen.. spis og kos deg du.. noen goder bør vi ha som gravide.. for mange av de er jammen meg blitt borte.. de fleste for min del ihverfall ;O) Så om jeg spiser en bigcat eller 12 bryr jeg meg null over nå om dagen.. Litt skal man kose seg ;O)

Skrevet

Noen ganger gidder jeg ikke svare henne, men om du ser tråden min ang svangerskaps forgiftning så ser du hvordan hun er...

Jeg skal jo være her i nesten 7 uker til..Så da rekker du 3 trimester sammen med meg og iallefall sammen med hebbie :0)

En flytter over i uke 29 :0)

Tror jeg må finne senga igjen.Har sovet i nesten 3 timer, men den hodepinen gir seg ikke.For en gangs skyld er det ikke migrene...

Skal ut på vekta nå..må stålsette meg..Tipper på at jeg har lagt på meg minst 2 kg denne mnd....ut å se...2,5 kg fy faen...Da har jeg gått opp 9,5 kg..grrrr..Men jeg er ekstremt opphoven i armer og bein idag.Sokken er snart en cm inn i foten..Ekkelt :0(

Nå skal jeg sitte og furte..Blir nok 20 kg denne gangen også, men det går som oftest av etter toppen en mnd..så burde drite i den vekta...

Skrevet

hehehehe....var litt sur pga. gubben og leste nok et teit innlegg fra henne. Og da tenkte jeg på at skulle si hva jeg syntes om henne, men på samme måte hun tiltaler andre på og se om hun liker å bli snakka til på den måten. Noe hun ikke gjorde og da sank hun så lavt og ønsket meg død....pga. at jeg ønsket henne en kjip fødsel. Noe som kan tolkes som f.eks en laaang fødsel og ikke en superrask som hun sikkert hadde skryta på seg. Hadde ingenting med personlig tragedie å gjøre fra min side.

Ellers har jeg holdt meg borte fra hennes tråder og ikke svart noe særlig på dem...Men i dag måtte jeg...Regna med pepper fra henne om jeg trykket lagre ;op Så det kom ikke som en bombe - litt sjokkerende at det tok helt av da !!

Jeg unner meg noe kos da ;op men jeg prøver så godt jeg kan å være mest mulig sunn slik at jeg kan skeie litt ut også ;o) Spesielt siden gubben er en liten snopegris som digger usunn mat...

Men jeg skal være flink og aktiv når puddingen er ute ;o)

Jeg loooooover.....

Ligger på rundt 11-12 kg til nå da og har laaaang vei enda....uff a meg...

Skrevet

He he hebbiemor..Da har vi skravla i vei på mobilen :0))

Har sendt klage på ris ros siden..Såg foressten at jeg hadde fått svar fra jordmor siri på ett innlegg jeg la inn anonymt for lenge siden..Sjokk skadd over å ha fått svar :0))

I morgen er det veiing tror jeg skal spise en kavring til frukost slik at jeg slipper ennå flere gram når jeg står på vekta hos jm...He he he..

Snuppa skal være med i morgen..Sjekke babyen som hun sier.Hun har barnehage fri i morgen...

Ha ei god natt snupper...Snart er det 44 dager igjen til ks jahooo så jeg gleder meg :0) Kose med baby.....sukk.Får besøk av naboen med sin lille baby i morgen..Låne... låne....Er helt forelska i den lille jenta, hun er så nydelig med masse mørkt hår .0)

6 uker gammel og ble døpt Amalie i går :0)

Skrevet

Er veldig søtt at flere har reagert og sendt inn klage på dette - føler at noen bryr seg om meg ja :o)

Kan du ikke trø forsiktig ned med den ene foten på gulvet når hun stirrer på tallene ?? da ser hun ikke at du avlaster deg litt ;op hahahaha....

Er så søtt - Lillepus som hun kalles av gubben bruker kattedøra hele tiden nå og er innom på besøk hos oss hele tiden. Er katta til leieboeren...trøkka hun ut døra en gang så hun skulle forstå at hun kunne gå gjennom den...tok si tid, men plutselig er det hun som har kommet inn døra når jeg har trodd det var Teezer. Hun er innom hele tiden og spiser litt, tasser rundt og springer ut igjen. Står døra åpen er hun inn og ut hele tiden.. Leieboeren har bare vinduet på gløtt så da er det vel lettere å komme inn til oss..Hun er såååå søøøøøøt....smelt*

Hver gang vi er i kjelleren og gjør ting så kommer hun bort med en gang og mjauer så søtt...

Bra du har snuppa di som passer på deg ;o)

Gleder meg til Tillab får ut Embla - da skal vi besøke henne og gosse med babyen....skikkelig katteslagsmål om å holde henne ;op

Tenk om det blir BIM treff på sykehuset !! hahahaha....kan fort bli 25 stk da....oj oj oj.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...