Gjest Skrevet 4. september 2006 #26 Skrevet 4. september 2006 Skal si dere har vært aktive idag :0)) Da har jeg klippa meg..Ble kjempe kort,bare ned på skuldrene..He he typisk den frisør dama.Hun tar godt i hun, men det ble da bra.og det betyr alt :0)) Sex når liten sparker er ikke av det mest romantiske nei...Kjenner til den..Med guttene hade jeg en enorm lyst.Er ikke så sikker på om at det er en gutt der inne nei... Frisør dama mi fikk vite at hun ventet heeeeelt sikkert en gutt av han legen jeg var hos..Men ut kom den en jente.Første hun sa når hun såg meg idag var.Du har jente mage.Sikker på at du får jente..Får se nå da..Hun var en av de få som hadde rett sist gang. Det blir spennende...uansett 58 dager igjen..Har nedtelling nå.Er dritt lei !! Vil ha tilbake kroppen min og formen min. 3 etasjers garasje...ha ha ha det har jeg aldri hørt om før.Hva sier naboene til det da ? Har ikke garasje vi, skal betale ned litt på lånet før vi tør ta opp mer lån for å kjøpe grasje.Vil ha sånn dobbel med loft. Nå er det snart middag her.Enkelt idag. god gammeldags fiskegrateng .Det elsker ungene...Ikke jeg.Er ikke så gira på fisk.
Chiquita Bananas Skrevet 4. september 2006 #27 Skrevet 4. september 2006 Så spennende ! Mora mi var den eneste som sa at det skulle bli gutt - før UL...hun blir stolt da når hun hører det ;op Jeg vil ha tilbake kroppen min for .....10 år siden !! hehehe..... mmm....min andre tallerken med sushi ) gleder meg til min nedtelling ) Jeg har heller aldri hørt om en slik garasje !! Garasjen ligger slik at den ikke vil være i veien for noen....Blir ikke høyere enn huset så da går det greit. Er kjempegreit å få ned lån før man gjør et stort prosjekt. Men nå har jeg en del egenkapital fra leiligheten og BSU kontoen min så da bruker vi av det. Har tenkt å lage fiskegrateng en dag - er kjempedigg !!!
vinterbarn ;O) Skrevet 4. september 2006 #28 Skrevet 4. september 2006 3 etg garasje ja.. da er vi jo helt nødt til å kjøre en tur til drammen for å titte.. kan bli litt av et syn ;O) Deilig å få av litt hår.. skal til frisøren snart jeg også, begynner å bli litt for langt nå.. blir så tungt, har det jo bare i heste halse stort sett hele tiden.. Skal se det kommer en liten jente ut i november.. det hadde vært sykt gøy da.. høres ikke helt stødig ut den legen der.. rart han går ut med kjønn når han har så stor feil prosent..nesten vært bedre å latt være da!! Hun vi har her, har visst aldri tatt feil.. men jeg kom jo selvfølgelig ikke til ho.. for da var det ferie.. men men.. da slipper jeg jo å handle noe blått til jenta eller omvendt.. hehe.. Nå er det natten her.. utslitt etter all baking og ordning.. natti natt jenter!!!
Gjest Skrevet 4. september 2006 #29 Skrevet 4. september 2006 Det morsome er at han er 100% sikker hver gang..he he he...Men på "bygda" veit vi liksom at han tar ofte feil.det sier jm jeg går til også.Skal høre med henne hva hun tror hun har alltid hat rett med meg før. Skal til henne på mandag. Ikveld er snuppa på overnattings besøk hos bestemor,så stolt.sekk og greier.Bestemor er da nærmeste naboen vår så det er ikke langt borte hun er..Men bestemora passet niesa mi på lørdag og hun fikk overnatte.Da ble vår knust av sjalusi...Så bestemor lovde at idag skulle hun få sove der.Hun hadde sovna tvert sier mamma :0)) Sover i bestefar sin seng.Må være rart for mamma å ha noen ved siden av seg igjen.Det må være tomt med dobbelt seng der den ene siden alltid er tom :0( Savner det lange håret mitt..Blir jo sjokkskadd hver eneste gang jeg går forbi ett speil jo.... Tror jeg også må begynne å bake litt kaker....Fikk lyst på det.Gulrotkake.DET er godt det... Nei,får vel finne senga er trøtt idag.Skikkelig møkka vær.Det har regnet noe enormt idag..Greit for strøm prisene da :0) Husk at jeg vil ha bilde av den garasjen etter hvert hebbie :0)) Dere burde vi ikke snart møttes på chatten snart?? en evighet siden jo...Har ikke vært så super aktiv der da,litt på dagene....Men det hadde vært kos å prate med dere igjen :0))
Chiquita Bananas Skrevet 4. september 2006 #30 Skrevet 4. september 2006 Garasjen vil se vanlig ut - fordi kjelleren er under bakken så den vil ikke bli høyere enn bakken og loftet er ikke fullverdig høyde så ingen vil se forskjell. Men nå spørs det om kommunen tillater dette da... Vi får se - jeg bare sitter og venter på å få kjørt bilen inn i en garasje, helst før jul !!! Det hadde vært noe ! Sov godt da jenter !! Ser på en dokumentar om verdens smarteste gutt - hadde en vellykket operasjon da han var 7 år gammel og er nå 12 år og skal forske på HIV og AIDS....i den alderen så tenkte jeg vel mest på lørdagsgodt og barnetv !!
Chiquita Bananas Skrevet 5. september 2006 #31 Skrevet 5. september 2006 nå må dere våkne jenter - for nå skal jeg legge meg nedpå en liten stund. Sover så dårlig for tida - er på do 10 ganger pr natt. Men så drikker jeg så masse på kvelden - har blitt så tørst i det siste og drikker en halvannen liter på kvelden...og må hente drikke om natta. Halsen min blir såå tørr.....
Gjest Skrevet 5. september 2006 #32 Skrevet 5. september 2006 Helsike alt jeg skreiv ble borte jo.... Har vært på besøk hos naboen hun klipte snuppa og vi måtte se på den nydelige babyen hennes..Sukk jeg vil også ha baby snart !!!!! så lenge igjen.. Ser gulli er ute med slarva igjen..Henne blir vi aldri kvitt...Tenk om hun hadde mista da...Hva hadde folk her inne sagt da..Hun har jo ønsket så mye vondt for andre...Men det går nok bra med henne så hun tusler seg videre til dib. Der kommer nok ikke jeg til ¨å være etter at jeg har født.satser på at jeg ikke har tid til det.Skal bli godt å bli mindre avhengig av bim.Må bare følge kjent folk på veien så er min tid på bim over.. Du er vel hjemme på dagene du også nå hebbie soå en kan ringe deg på dagen? tenker på at hver mandag og torsdag er jeg barnløs og det er helt stille i huset...Deilig.Da går det ann å ringe og til og med høre hva personen i andre enden sier :0))
Gjest Skrevet 6. september 2006 #33 Skrevet 6. september 2006 Fant denne på side 3 !!!! Er så kvalm idag..Holder på å krepere...Skal snart kjøre eldstemann i selskap om ikke søstra mi gjør det..Klarer ikke tanken på å sitte i en bil nå...Håper det ikke er noe spysyke jeg har fått, den går visst både på skolen og i barnehagen :0( Det dumme med å ha barn i skole og barnehage er at da får en alle syker som lusker rundt... Hvordan har dere det idag da ? Håper dere har det bra fordi om dere ikke har vært her på en evighet...Måte på altså..he he he :0) Gleder meg til å kunne legge meg litt ned på etter at eldstemann er i selskap.Så får gubben lage middag i dag.Orker ikke tanken på mat engang :0(
Chiquita Bananas Skrevet 6. september 2006 #34 Skrevet 6. september 2006 Så hun er ute og lager kvalme igjen...har ikke vært inne på skravlesiden siden imorges og da så jeg ikke noe annet enn de der linkene hun hadde sendt til Dodge. Ja, jeg er hjemme på dagtid og som regel kvelden. Men når jeg får ungen så er jeg sikkert like opptatt og ikke er inne på bim eller dib. Håper jeg da - må nesten få meg et liv utenom nettstedet. Her prøver jeg å gjøre ting, rydde litt og gjøre klart til imorgen. Men det meste må jeg faktisk gjøre imorgen uansett - er ikke vits å støvsuge eller vaske sofaen fordi hunden kommer til å skitne det til innen imorgen og kaker vil jeg bake imorgen slik at dem er ferske. Så jeg får stå opp tidlig imorgen slik at det får tid til alt i mitt tempo og få slappe litt av før folk kommer. Ei av venninnene mine kommer rett fra jobb så da skal jeg lage noe mat som hun få slik at hun ikke bare spiser kake. Blir spennende å prøve meg på baking da - er som å spille lotto hver gang. Fant en kjempeenkel oppskrift i en kaffebok fra Miele så den skal jeg prøve ) Den er jo beregnet rett på ovnen vår - så da bør den klaffe !! Synd dere ikke kunne komme ( Hadde vært kjempegøy !!!! Håper du føler deg bedre utover dagen da....ikke gøy å være syk. Nå må jeg lage meg mat fordi jeg kjenner kvalmen begynner å komme hos meg....
vinterbarn ;O) Skrevet 6. september 2006 #35 Skrevet 6. september 2006 Hei og hopp jenter... nå har jeg vært på litt shopping, leke shopping.. artig det, og så blir jentene bare sååååååååå glade etterpå... skjønner ikke hvorfor ;O) hehe.. Imorgen blir det kaker her også, skal ha voksen selskap nr 2... men kan jo late litt som om det er hebbie sine 100 dager vi feirer også da.. kan kombinere jeg.. Men da får dere ha kalas når jeg kommer etter altså.. Kjedelig å spise kake alene.. hehe.. Jeg prøvde meg på en ny kake på mand.. den så helt krønsha ut.. men smakte veldig godt da.. Får sjeldent til nye kaker på utseende... men er jo smaken som teller ;O) Prøvde meg på mc donals mat idag.. har holdt meg laaaaangt unna det.. får det går skjeldent bra for tiden, men idag våget jeg meg.. har beholdt maten..men har noen sinnsyke mageknip.. nesten så jeg ikke klarte å kjøre.. det var litt ekkelt ;O( Nå skal barna snart i seng og jeg slappe av på sofaen... alene. mannen er på landskamp!! Ha en god kveld videre jenter, jeg stikker nok innom senere igjen ;O)
Chiquita Bananas Skrevet 6. september 2006 #36 Skrevet 6. september 2006 Sovna du ? du kom deg aldri tilbake ;op Så gøy at du liksom skal feire meg også da...men kremt....har jo tatt helt feil av dagene - er visst ikke 100 dager før på lørdag !! Jeg er jo helt fjern. Tok imot penger idag og trodde jeg fikk 100 kr for lite...duh !! Har stoppet helt opp for meg i tankegangen... Men det viktigste er selvfølgelig smaken - blir spennende å se hvordan mine kaker ser ut. Må vel begynne å øve meg siden det blir en del baking fremover i flere år - da er det flaut å sende med ungen steinharde boller og frisbee kaker ;o) Har vært heldig til nå - holder på alt og får sjeldent mageknipe. Litt dumt for da hadde jeg kanskje holdt meg unna litt mat og ikke stappet i meg så mye.
Gjest Skrevet 7. september 2006 #37 Skrevet 7. september 2006 He he bakinga er noe som kommer med mamma rollen :0) Helt sikkert altså !!! Pleier ofte å lage gulrotkake når jeg har venner på besøk.Den blir alltid vellykka... Nå sitter jeg og skal sende ungene på skolebussen.Men det styrt regner ute så jeg lurer på om jeg heller må kjøre de på skolen idag.Det er jo det dritt været jo :0( Håper det letter litt opp.De har jo veldig gode ragnklær så våte skal de ikke bli....Tror de får stå og vente på bussen jeg..Herde seg litt :0)) Huff er jeg en fæl mor nå? Selv skal jeg krype tilbake til køya snart... Snuppa skulle være med mamma til barnehagen hun jobber der idag..avtalen var at mamma skulle hente henne klokka 0915.Men frøkna spratt ut av senga klokka 7 ho....Så gubben kjørte henne ned.Ble litt lenge og vente i over 2 timer da...Så det blir lang dag i barnehagen idag. I kveld skal jeg på klubb.Vi er en liten gjeng som pleier å møtes ca kvar 3 uke..Nå har 3 av de nettopp fått baby og jeg er gravid så det blir spennende å se om den ene av oss som ikke er gravid dukker opp....Vi må prøve og snakke om litt andre ting enn babyer. Har hatt pause siden i vår så gleder meg til kvelden :0)) Sendte gutta på bussen,opplett akkurat nå... Så da kryper jeg til køys ett par timer til før jeg skal ett ærend i volda... Men las avisene idag..De som tar ks har tredobbel sjangs for at babyen dør i spebarnstiden..Hjelpes meg nå ble jeg redd :0(( Jeg som hadde gleda meg slik.
vinterbarn ;O) Skrevet 7. september 2006 #38 Skrevet 7. september 2006 Halloen.. Jeg sovna ikke i går, men ble veldig opptatt med playstasion.. jenta vår fikk sims 2 til bursdagen.. og dere kan jo tenke dere hvem som spiller... ;O) Jeg har funnet ut en unnskyldning for å spille da.. for da holder jeg meg i ro, ellers holder jeg på med oppussing og masse andre ting...og bekkenet blir bare værre og værre.. hehe.. god grunn syns nå jeg da!!!!!! Jeg sliter også veldig med hjernekapasiteten om dagen.. føler meg nesten hjernedø til tider.... flyr bare rundt å soser.. får ikke med meg noen ting.. så kan tro jeg gleder meg til amme tåka.. den må jo bli sinnsyk denne gangen. Planla og reise på mat til en venninne i kveld feks.. hadde glemt at vi skulle ha selskap her.. skal liksom ikke være mulig det??? Det er en av 1000 ting.. blir litt små gal snart.. ;O) Forresten hørt rykter om at det kanskje skal komme 3 d UL hit nå, lite jeg skal sjekke opp det i morgen.. for da MÅ vi jo bare gjøre det... så slipper vi å dra til oslo.. orker ikke stresse inn der for det!! Nå kommer folka om 10 min eller noe.. så kommer helt sikkert innom senere idag.. er alene hjemme fram til lørdag... snufs... skikkelig trist faktisk.. herregud,,,måtte ta meg i å ikke begynne å tute når han dro i dag.. de hormonene altså.. hehe
vinterbarn ;O) Skrevet 7. september 2006 #39 Skrevet 7. september 2006 jojje.. for en aktivitet på dere 2 andre det var i kveld da... gidder jo ikke akkurat sitte her og skrive med meg selv heller da.. ikke videre intressant lesning... hihi Dere har vel en koselig hjemme kveld sammen med kjærsten da tenker jeg.. mens jeg sitter her alene, oppløst i hormoner og tårer.. ;O( Neida, er ikke så ille.. har jo hatt selskap for hebbie.. feira hennes 10?dager til termin.. var forøvrig veldig hyggelig, Og eldste jenta stor kosa seg... ho fikk alle gavene ;O) Nå skal jeg hoppe i køya mi.. natti natt jenter ;O)
Chiquita Bananas Skrevet 7. september 2006 #40 Skrevet 7. september 2006 Uff...gikk ikke så bra med kakene...Sjokoladekaka ble kompakt i kjøleskapet, oppskriften var veldig rar så jeg tror det var en konfektkake... Gulrotkake ble ok...Mix på boks ;op Så jeg ønsker oppskriften din Idefix på gulrotkaka ;op Men nå verker det så ekstremt i rygg og bekken - har stooore problemer med å gå og sitte og selvfølgelig fått leggkrampe !!!! Nei må spise før jeg kreperer - får komme tilbake senere...
Chiquita Bananas Skrevet 7. september 2006 #41 Skrevet 7. september 2006 Godt med mat i skrotten ) Har jobbet så mye at jeg ikke fikk tid å spise skikkelig. Gubben var kjempefornøyd og syntes jeg hadde shina opp veldig bra... Når det gjelder barna dine Idefix - mora mi tenkte aldri en slik tanke som deg, hun kasta oss ut uansett vær !! Så dem overlever ;op Nå er det litt spesielt for deg fordi du mååå ta det med ro og så lenge ungene ikke dør av det så må dem klare seg til ungen kommer ut ) BIM er merkelig - i kveld da jeg logga meg inn så står det 101 allikevel så da er jeg 100 dager igjen om 6 min ;op men igår natt da jeg var inne så sto det at det var torsdag, men at jeg hadde 102 dager igjen. Så den er treg med å forandre utregningen på natten... Så nå er jeg snart det magiske tallet mitt ;o)
Gjest Skrevet 8. september 2006 #42 Skrevet 8. september 2006 Er det i dag du har jubileum eller i morgen hebbie?? Jeg var på klubb i går.4 skravlesyke jenter som kosa oss med god mat og ei sinnsyk god kake....Den var bare ufattelig god.brownies bunn,marengs,bringebær og krem...La nok på meg 2 kg med å spise der nede :0)) he he he Ellers så hadde jeg noen sterke rier i går, måtte puste meg gjennom de..Kjennete hvordan de reiv i underlivet så nå tipper jeg at jeg har fått åpning...Bare jeg klarer å gå til uke 36 så skal jeg være veldig fornøyd. Når en snakker om playstation, vi har chippa xbox så vi har over 90 spill...Det er utrolig gøy å spille, men desverre blir jeg raskt kvalm så det har blitt lite spilling i det siste. Har bare to spill ungene ikke har lov til å spille ett bil spil og ett flysimulator spill....Så dere kan tenke hvor populære ungene mine er på regnværs dager..Da får de spille xbox..Pleier å være litt strenge.For nr 2 kunne nok ha spilt i 5 timers strekk...Han er slik som smugler med seg gameboyen på rommet sitt og kan spille i timesvis... Nå skal jeg til på 5 boka om wallander og har sendt gubben på biblioteket etter flere...så morsomt...Har jo fått helt dilla.De er så spennende de bøkene..Har noen Unni Lundell som venter, men de får bare vente..he he he..Bokormen meg :0) Vil du ha oppskrifta på gulrotkaka skal du få den :0) Den lages i foodprosessor...enklest er greiest :0))
Gjest Skrevet 8. september 2006 #43 Skrevet 8. september 2006 Glemte jo det viktigste..hebbie det hjelper å klage til forbrukerrådet :0) Får igjen kenwooden vår idag.Ferdig reparert på garanti.Er så glad.Spesielt siden det var bryllups gaven fra mamma og pappa. Hadde de ikke fiksa den hadde vi havna i forliks rådet. Så i helga må jeg lage kake :0)
Chiquita Bananas Skrevet 8. september 2006 #44 Skrevet 8. september 2006 Så bra det ordna seg med Kenwooden - så lenge du har retten på din side så må du få det du har krav på ) Har ikke fått meg en food processor, men regner med gubben kjøper en til meg hvis jeg ymter litt mer bestemt. Har nevnt at i fremtiden så må jeg få meg en og nå er han såå vill etter å kjøpe noe spesielt til meg til jul siden jeg skal føde et barn for ham. Tenkte på gulrotkaka, men jeg kan vente til jeg får rett utstyr. Kommer nok til å bruke kenwooden mer fremover - tenkte kanskje å bake litt forskjellig og fryse slik at det er noe å servere hvis vi får besøk etter puddingen har kommet ut...... Har 100 dager i dag )
Gjest Skrevet 8. september 2006 #45 Skrevet 8. september 2006 Andre gangen innlegget blir borte !!! Gratulerer med 100 dagers jubileumet ditt Hebbie :0)) Jeg har 55 dager igjen om ike denne sneipen kommer snart.har sterke modningsrier..men nekter å reise på føden...Kommer det utflod å blod ..ja da reiser jeg tvert..Orker snart ikke mer..Ligger enten på sofaen eller sitter på en stol..Men alikavel så gir kynnerne seg ikke.... Forbanna kropp som herjer slik med meg :0(
vinterbarn ;O) Skrevet 8. september 2006 #46 Skrevet 8. september 2006 Hei på dere ;O) Så synd å høre om de riene dine Idefix... veit jo at barnet klarer seg.. men er så kjiipt med sånn prematur.. må bli så lenge på sykehus og greier.. så har du jo 3 hjemme itillegg også... Men kan du ikke få noe til å stoppe det så det ikke kommer for langt da? Gidder ikke å skrive hvor lenge jeg har igjen.. siden dere brifer så fælt med deres korte dager.. hihi ;O) Ang kaker så ser jeg virkelig at det hjelper og bake.. er stooooor forskjell på de kakene jeg bakte for 10 år siden og nå.. nå er jeg jo regne bakern.. eh... kanskje ikke.. hehe.. Men blir ihverfall alltid spist opp..det ble de jo før også.. men mest av høflighet tror jeg ;O)
Gjest Skrevet 8. september 2006 #47 Skrevet 8. september 2006 He he he samme sier jeg..Har liksom lært meg litt mer om kaker nå enn før..ett tips..la egga ligge ute i romtemperatur ikke ta de rett ut fra kjøleskapet :0)) mammas tips for å få høy bløtkakebunn..He he he Har nå koset meg med potetgull,sjokolade og brus...er kvalm og elendig og angrer på hele dritten:0( Sittet å flirt til en dvd..Fartøy Valen..Kristian Valen er bare utrolig flink..Vi har funnet ut at vi kan aldri gå på noe show av han for då hadde me ledd oss i hel :0)) Mamma er i selskap idag så hun har praja gubben til pirat taxi drift i natt..Med 8 seters buss får vi jo plass til en haug.. Ellers så fann ej ut at ej kan ta å skrive litt på dialekt...Kor monge daga he du egentlig igjen vinterunge;0) Kan no ikkje være so monge vel....ekje du ca 4 veke etter hebbie då?? Så då vil det sei....litt meir enn oss..:0) Mobbe mobbe..... Offa he visst fått litt for mykje sokker innabords....He gått rett te haude... Ha en fine kveld vidare jenter.:0) Klem og kos.
Chiquita Bananas Skrevet 8. september 2006 #48 Skrevet 8. september 2006 hehehe.....det har jeg fått med meg så jeg lot egga stå ute en god stund og alt som skulle i kaka ) Men oppskriften var at jeg skulle smelte sjokolade og smør og avkjøle - så blande mel og sukker oppi der og tilsette stivpiska eggehviter. Er ikke det oppskrift på en "konfektkake" ? Var ikke noe særlig hevingsmiddel oppi der... Smaker godt da, men er kompakt. Har nettopp spist et stykke gulrotkake og sjokokaka ;op Gubben er ute med kamerater - er på boblebadfest.Skulle ikke drikke allikevel og kjørte selv, men jeg sa at jeg trodde han kom til å drikke. Gjett hvem som ringte 2 t etterpå og spurte om jeg kunne komme bort med mer alkohol ;op hehehehe.....gjett om jeg må hente ham ja. Valen er morsom han, men ble veeeeldig ovenpå etterhvert som han ble kjent. Kjenner omgangskretsen og var sammen med en av kompisene hans og har hatt en greie med en annen kompis - så jeg kjenner til den gjengen. De føler seg sååå kule fordi dem kjenner ham.. Herregud Idefix - trenger ordbok her !! Skriv bokmål !!! ( fant ut at jeg har fått mørke stygge strekkmerker nederst på magen - så det tilfeldigvis igår i speilet. Ser det jo ikke selv. Gubben sier da : å, er lenge siden jeg så det ! Dust !! Jajaja....jeg ser ikke ut uansett så noen strekkmerker fra eller til hjelper ikke på utseendet. Hahahaha......Han hadde merka at jeg har lagt på meg myyyye på hoftene - grrrr........studer deg selv gubbe !!!! Jeg merker på innsiden på hoftene at dem har virkelig est ut - som om dem ikke gnikka sammen før jeg ble gravid så gjør dem veldig mye nå. åååå - kikka over stolen og så Fant ligge så fint på vakt ved siden av meg med potene samla foran. Han så så dydig ut ) lå bare og kikka foran seg.....godt å ha han når jeg må være alene hjemme..
Gjest Skrevet 8. september 2006 #49 Skrevet 8. september 2006 He he he ekje gått når sokkeret gjenge te haude...Knis :0)) Ja, ja han får bare være ovenpå..morsom og flink er han iallefall..He he.. Jeg flira sånn min bestevenninne før i tiden har blitt sammen med en "kjendis" det passer jo bra siden hun er den som alltid har vært oven på og sett ned på oss andre siden vi var små :0) Hun er syyyyykt opptatt av utseende sitt..da hun var på besøk her siste gangen lurte jeg på om hun kunne holde snuppa litt,hun var baby..slik at jeg kunne hente noe..Da utbryter hun...Nei æææææææææsj babyer er så ekle,liker de ikke jeg...He he he...Hun har funnet seg en søt kar håper det blir de to.. Men du er det ikke ofte at de som kjenner kjendisen er mer oven på enn kjendisen selv?? Slik føler iallefall jeg det til tider..he he .. Ha ei god natt nå må jeg krype til køys. Sukkeret har begynt å avta nå...
Chiquita Bananas Skrevet 8. september 2006 #50 Skrevet 8. september 2006 Som regel ja - tror dem er kjappe med nevne kjendisen....... likte å nevne navnet og liksom ta en veldig naturlig måte som om dem traff ham til daglig. Jeg gadd aldri bry meg. Er så trøtt, men klarer ikke falle til ro når gubben er borte. Blir en sen natt da - han som liksom ikke ville dra bort, og ihvertfall ikke drikke - men ringte etter mer. Nå er klokka snart 2 og han som ikke ville være så lenge. Han gjør alltid motsatt av hva han sier så jeg vet som regel hvordan kvelden blir - har lært meg det ;op
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå