Gå til innhold

hopp deg i gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe.. har fått beskjed om å gå mye for å få ting igang, det har vel kanskje de fleste. Har også fått råd om å hoppe, så nå i kveld har jeg hoppet i sengen og hoppet tau. Merker med engang mer som skjer der nede etter å ha gjort det, så skal fortsette utover tidlig natt før jeg legger meg, å fortsette i morgen tidlig - dersom jeg ikke allerede er igang da.

hadde termin forrige fredag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle gjort det jeg også,hadde det nytta....men bekkenløsning gjør meg til en pingvin....små korte skritt,og vuggende,hehe...

ikke slit deg ut da.husk,du skal gjennom en fødsel også =0)

Skrevet

hehe neeeida:) men merke at pulsen e temmelig høy hehe.. men no gjør eg alt - ALT for at den der ungen skal skjønne at han ikke ska være i magen på denna tida. ;)

Skrevet

spørs om det nytter da,hehehe....har 21 dager igjen,men sitter her med mensvondt og vonde tak i ryggen.blir ikke noe mer liksom...

han venter vel på tur....=0)

Skrevet

Imponert over at du klarer, jeg :o) Syns jeg ser meg, en hoppende hval. Kanskje jeg skal snike meg ut nå i natt og hoppe på trampolinen i hagen. Den skal jo tåle 100 kg, så det burde holde, hihi.

Skrevet

Vet ikke om det er alderen som tynger, men hoppe, kan knapt nok gå :-)

Skrevet

hehe det sies jo at om man må så får man alle krefter i verden, kanskje det e det som har fløyet inn i meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...