CecilieTerese Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Hehe.. har fått beskjed om å gå mye for å få ting igang, det har vel kanskje de fleste. Har også fått råd om å hoppe, så nå i kveld har jeg hoppet i sengen og hoppet tau. Merker med engang mer som skjer der nede etter å ha gjort det, så skal fortsette utover tidlig natt før jeg legger meg, å fortsette i morgen tidlig - dersom jeg ikke allerede er igang da. hadde termin forrige fredag.
Gjest Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 skulle gjort det jeg også,hadde det nytta....men bekkenløsning gjør meg til en pingvin....små korte skritt,og vuggende,hehe... ikke slit deg ut da.husk,du skal gjennom en fødsel også =0)
CecilieTerese Skrevet 1. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2006 hehe neeeida:) men merke at pulsen e temmelig høy hehe.. men no gjør eg alt - ALT for at den der ungen skal skjønne at han ikke ska være i magen på denna tida.
Gjest Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 spørs om det nytter da,hehehe....har 21 dager igjen,men sitter her med mensvondt og vonde tak i ryggen.blir ikke noe mer liksom... han venter vel på tur....=0)
Propellen-74 - termin 09.09.06 Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 Imponert over at du klarer, jeg ) Syns jeg ser meg, en hoppende hval. Kanskje jeg skal snike meg ut nå i natt og hoppe på trampolinen i hagen. Den skal jo tåle 100 kg, så det burde holde, hihi.
monicah Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 Vet ikke om det er alderen som tynger, men hoppe, kan knapt nok gå :-)
CecilieTerese Skrevet 1. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2006 hehe det sies jo at om man må så får man alle krefter i verden, kanskje det e det som har fløyet inn i meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå