7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Jeg klør på ryggen.. mer enn før.. Har hele tiden tenkt at jeg gjør det fordi jeg svømmer i klorvann hver dag og at jeg kanskje ikke får smurt meg godt nok på ryggen.. det pleier å roe seg når sambo har smurt meg.. jeg er ikke sånn panisk kløende,men dersom jeg først begynner er det så utrolig godt å bli klødd på ryggen... Leser her at folk har høye lever verdier etc og at symptom tydeligvis kan være kløe?? Kløe hvor? Hvordan? Blir redd jeg nå! Har man andre symptomer ? Hva kan skje ? Jeg er 35+ 3i dag ---- Håper noen kan svare meg ,for nå er jeg redd--- Ps har ikke utslett..
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 1. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 1. september 2006 Uff.. ingen som vet ???
Tiddelidu Skrevet 2. september 2006 #3 Skrevet 2. september 2006 Dra til legen og ta lever/galle prøver, og få noe klødempende. Det har hjulpet meg en del.
OktoberTussi Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 Jeg trodde det var mest krise om man klør mye inni hendene og under fotsålene. Men det kan sikkert være greit å få en salve eller noe annet som kan dempe kløen, for det er sikkert utrolig irriterende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå