Gå til innhold

Spørsmål ang ultralyd i uke 11-12

MissAntrop

Anbefalte innlegg

Skal på ultralyd på Balderklinikken neste uke når jeg er 11+5. Er det noen som vet om de da tar innvendig eller utvendig? Jeg regner med det er alt for tidlig å se kjønn da...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tok innvendig da jeg var 11+3. han sa det ikke var vits i å ta utvendig enda. Legen sa han trodde han kunne se hviket kjønn det var, men siden det ikke var sikkert ville vi ikke vite.... angrer litt på det nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var til ultralyd då eg var 12+0 (er berre innom her på besøk i dag). Hadde berre utvendig ultralyd. Gynekologen ville prøva det først og sjå om det var ok, og det var det. Såg hjerta som slo, navlestreng bein, armar, hovud. Ein fantastisk opplevelse. Etter 10 minuttar var eg ferdig, faktisk 5 min før egentleg timen hadde begynnt. Spurte ikkje etter kjønn, litt fordi eg ikkje vil vite det, men trur kanskje det er litt tidleg til at dei kan sjå det. Veit ikkje heilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bestilt time på balder klinikken i uke 12.

Regner med at det er utvendig og så har hun jo 3d ultralyd, så det blir gøy å se. Håper alt ser bra ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan kanskje se kjønnet da, men har ikke lov til å si det pga du er innenfor tiden du kan ta selvbestemt abort. De er redd noen spekulerer i det og tar abort dersom feil kjønn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...