Gå til innhold

Lagt ut 3d ul bilder =)

Anbefalte innlegg

Hun (fikk det også bekreftet ja.. så nå skal jeg kjøpe lyserosa voksipose) var igrunn ikke lett å få tatt bilder av, snudde seg bort og gjemte seg. Vakker er hun iallefall :)

Ble satt frem en uke og en dag, men regner med at man går ut ifra den ordinære ul termindatoen?? Skal informere jordmor neste gang, får høre hva hun synes. Lillejenta hadde hjerteslag på 160, og hun veier 970 gram!! Fikk også med dvd, har sett på den 3 ganger i dag *forelska*

nattaklemmer til desember babes'a

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6161479-lagt-ut-3d-ul-bilder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk takk =)=) Han sa at hun ligger foran sjema! Jeg er (utifra ordinær ul) 26+0 i dag, men han sa jeg var 27+1.... :Oo ...(termin 30.nov).. så vi får se hva jordmor sier =)

Han sa ikke noe om hvor stor hun kom til å bli... men sånn som jeg spiser blir'a vel en 5kgs klump *knegg* ...nei får ikke håpe det.

Gled deg til ul'en din *Lucia*, det er verdt hvert øre!

Jeg gleder meg kjempe mye! Veldig spent på hva de sier om str... Jeg ligger litt over gjennomsnittstreken på symfysen, men det kan jo være fostervann også!

Syns du 3D bilde ligner på noen av dere? :-) Har hørt folk si at de kjenner igjen baby`n fra 3D bildene når h*n kommer ut. :-)

Hehe.. tjaa.. vanskelig å si, da sambo og jeg har mange like ansiktstrekk =) men er en salig blanding.. ser ut som om hun har min kjæres munn.. men gleder meg nesten enda mere nå til å se henne på ordentlig!!! åhh... ønsker meg en tidsmaskin

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...