Gå til innhold

Mammaklær...?!

Tjorven og Gabriel

Anbefalte innlegg

Jeg venter barn nr 2 og er snartimin 6 uke. Enkelte av buksene mine begynner allerede å bli trange!! Når synes dere det er tid for å begynne med mammaklær?? Dumt spm, men greit å høre med andre. Har kun informert nermeste familie og en veninne om svangerskapet, lurer på hvor lenge jeg kan holde det skjult for omverdenen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har kjøpt en mammabukse. Er 8+6 med nr 2, så de vanlige buksene er litt trange. Ellers går jeg med bukser som er vide/har strikk i livet og løse topper.

Om 3 uker får alle vite det! Er helt sprekkeferdig, så vi forteller med en gang vi er 12 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på mammaklær flere steder på nettet...men syns alt er så dyrt...er vell kansje det overalt!?! :-) Du skrev til meg at du har bestillt mammaklær...hvor da?? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i mon 6 uke..jeg har stor mage faktisk...er veldig opplåst og hoven...problemet er at vi ikke hadde tenkt og fortelle det før det hadde gått 12 uker

vi tørr ikke pga vi er redd det skal gå galt..men å gå med vanlige bukser er ubehagelig og holde inn magen går ikke....

hva skal jeg gjøre...kjøpe mamma bukse og gå med store gensere er jo et alternativ da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

Ett lite tips. Vero moda har bukser som har strikk i livet til bare 150kr. Døm brukte jeg.. Mine vanlige bukser som begynte å stramme i livet tok jeg en liten hårstrikk som jeg festet knappehullet og tok over knappen.. Det funka. Tok exu om onsdagen, var 6+5, men begynte å få mage allerede i uke 5, så jeg måtte finne på no....

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært på finn.no å sett på klær,fant mye fint der. Var brukt selvsagt, men holer imassevis for meg!:) Må vel begynne med mammabukse ganske snart tror jeg, vondt når buksen strammer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 5+4 idag med nr 2, og det vises.. har ikke fortalt det til andre enn en venninne, men tror mamma mistenker.. hun stirrer på magen min hele tiden! Hadde en sa i mai (uke8) og jeg luere på om det vises så fort på grunn av det? ble ikke sånnhær før jeg mistet...! Tror dere det kan ha noe å si?

Jeg var å kjøpte noen bukser som fungerte bra igår på hm. To logg bukser. Den ene var stretch hele buksa og hadde en kant som skulle brettes ned øverst. Kanten tenker jeg kan brettes opp når magen blir større :) den andre hadde et bredt strikk øverst, og magen kan bli stor i den og :) Går mye med tunika (har alltid gjort det) og da er det ingen som ser hvordan buksa er under. kunne gått med mammabukser uten at noen visste det! Kunne godt tenkt meg jeans.. de jeg har strammer, og jeg lurer på om jeg skal bestille et par på nettet? Synes det er litt teit å kjøpe mammaklær så tidlig da, men... får se hva jeg finner ut :) Er det noen som vet hvordan sånne mamma-jeans som går under magen er på? Synes de er så tøffe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..jeg merker det godt at mine er litt trange..er paa kreta enda saa trenger ikke saa mye klaar men merker det godt paa kvldene at skjortan er litt trange og slikt..er 6+1 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...