vonci Skrevet 1. september 2006 #1 Del Skrevet 1. september 2006 har aldri i mitt liv vært plaget med kviser.helt til jeg ble gravid da popper de opp over alt og jeg blir stresset av hele situasjonen.... er ikke vant med dette...skal gifte meg om tre uker og det hadde vært veldig kjekt att de var vekke til den tid..har fått høre att jeg overdriver.men vet ikke om noen bare sier det for å være snill...jeg synes det er mye....noen som har noen råd.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 1. september 2006 #2 Del Skrevet 1. september 2006 siden du skal gifte deg så kanskje du skulle gå til en hudpleier å få renset huden hos en ekspert... koster litt, og holder nok ikke så lenge sinden du er gravid... men er jo greit å føle seg kvisefri og flott på den store dagen;) Viss ikke kan du jo prøve vanlige antikvise sticks og slikt ansiktsvann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #3 Del Skrevet 1. september 2006 jeg prøvde noe som het silicol skin, med kiselsyre, synes det virket bra for en kort periode, kjøpte den på helsekosten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vonci Skrevet 1. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 1. september 2006 takk for rådene....skal prøve noe av dette.. er ikke noe gøy dette.... men er jo på inn i 2trimester om noen dager så kanskje det hjelper bare krysser fingrene mine å prøver å plukke minst mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå