Gå til innhold

GoD HELG TIL ALLE SAMMEN!

Anbefalte innlegg

Ønsker ALLE på BIM en riktig god helg. Håper alle koser seg uansett hva helgem måtte bringe.. Jeg har akkurat tilbrakt en kveld på sofan forran tv`n sammen med min kjære, det var noe av det beste jeg har gjort på flere uker.. Hatt litt lite tid sammen.. Siden jeg skal til Oslo og kjøre sykebil i morgen blir det trangt om tiden på dagen.. Reiser halv åtte og er hjemme tidligst 18.. :(

Men men. Uansett.. Ta dagene som de kommer, ikke stress eller tenk for mye. Nyt de første høstdagene og ha det moro med venner og familie:D

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6161101-god-helg-til-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal nok det. Har en makker som er flink til å kjøre, så jeg får sitte baki. Forhåpentligvis blir det ikke mange skader i morgen.. Men det blir vel noen turer med blålys og sirener gjennom O store tigerstadens gater... (Jeg er fra landet, så jeg er utrolig UKJENT i oslo....)

Hehe.. Fra 11.sept må jeg kjøre selv. Da blir det MIN tur til å fyke rundt i Oslos gater i øvningsbil med blålys.. Gleder meg og gruer meg om hverandre... Jeg får ikke lov til å kjøre under utrykning, men den 26.sept er det eksamen og oppkjøring.. Så da får vi se ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...