Gå til innhold

M@mi, Sussa, Maja-Mor? Noen her som vil skravle?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Sorry Lone. Jeg la meg tidlig igår. Deilig å være noenlunde uthvilt for en gangs skyld...

Dessuten er jeg ikke på Bim hele tiden lenger, prøver å ha en liten pause nå mellom TR og EL. Men nå er EL bare noen dager unna.....

tror jeg skal begynne å teste allerede mandag...

Nye sjanser :)

Annonse

Hei M@mi.

Skal vi se, hvilken dag er du på nå? Du ligger noen dager før meg gjør du ikke? Jeg fikk Tr 29.aug og er da på dag 5. Ti dager til el enda. jaja.. Det er sant som du sier, det er mest spennende å være her rundt el og fram til TR. Men jeg kjeder meg så... Gubben er på Jegerfest. Han er med i skytterklubben, i styret faktisk, og da må han møte opp på festen. Selv om jeg tror han fikk nok av grillaftenen på jobben i går. Det er bra jeg ikke har el i helga, for da skulle jeg holdt ham hjemme he he :0)

Jeg fikk TR den 25. aug og tenkte å begynne EL-testing idag. Det var faktisk på dag 11 jeg fikk utslag forrige pp og idag er det dag 10 så.......jeg lar ingenting være uprøvd denne pp. Nå SKAL den sitte :)

Har varslet mannen min om at det blir "kaninuke" nå - og han er klar ...he..he... de er jo alltid klar de.....he...he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...