Brillemamma Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Imorgen tidlig drar vi til Bergen for å feire bursdagen til mamma. Er 38 uker da... Håper ikke noe skjer da, skal være til søndag! Har ikke lyst til å føde på ett annet sykehus liksom! Så kryss fingrene for at den lille holder seg inne til over helga!! Men etter det kan den jo bare komme ut!!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 hihi.. da kommern helt ikkert i helga! er ikke det typisk da? =) men krysser fingrene likevel=)
Brillemamma Skrevet 1. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2006 Hehe, ja det skulle jo bare vært typisk! Da får jeg rett og slett bare knipe igjenn!!hehe
Gjest Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Skulle du merke at noe er på gang så bare send det til meg så kan jeg ta i helgen jeg;)
Brillemamma Skrevet 1. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2006 Okei! Da sier vi det sånn! Så om du er i gang iløpet av helgen, så er det jeg som har sendt det til deg!
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 Jeg vil også ha :-)
Rabalder "Fødeklar" Skrevet 1. september 2006 #7 Skrevet 1. september 2006 Krysser fingrene og tærene for deg jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå