Gå til innhold

Venter på at magen skal vokse...


Julie79

Anbefalte innlegg

...men enda veeeldi tidlig! Gleder meg iværtfall til det vises litt.. :-)

Fikk tips om å gå inn på www.min-mave.dk...der er det bilder av MANGE gravide mager, i alle uker og mnd! VEEEELDI BRA!!! Men gud, så forskjellig det er fra person til person hvor stor magen er og på hvor "rund" den er.... :-) På noen kunne du se antydning allerede i uke 6....men bare litt sevfølgelig! Er så spent på når jeg får denne lille kulen...er ikke tynn, slank m litt håndtak kan man si.... :-D Så det kan jo tenkes at det vises litt senere enn om man er helt flat!

Noen her som har term i mai og har litt mage?? :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er jo veldig individuelt, og kan vel også ha litt med om du har vært gravid før. Jeg føler ihvertfall at magen allerede eser ut - det er jo ikke det at fosteret og livmoren tar noe plass, men heller det at jeg blir oppblåst i magen. Om morgenen er magen ganske vanlig, men utover dagen blir den nokså stor. Jeg er bare i uke 6...

 

Men jeg har to barn fra før, og føler nok ikke at huden og magen noensinne ble helt flat etter de to svangerskapene. Så da gir vel vevet lettere etter denne gangen også.

 

Gleder meg også veldig til magen blir tydelig gravid og jeg kan fortelle det til hele verden :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg har termin 8 mai,og har allerede prolemer med å kneppe igjen noen av buksene mine. Har sittet på nettet i hele kveld å bestil meg mammaklær, skikkelig koselig!:) Har en datter fra før på 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei:) er i uke 6 nå og i dag var min mor innom og hun spurte med et smil om jeg hadde småfolk på gang. har fått litt mage alt gitt:-) er 10 år siden sist jeg fikk en jente. gleder meg mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+6 og hakke sjans til å ha på meg dongeribuksenen mine..

 

 

mammaklær blir kjøpt inn snart.. men syns det er LITT tidlig enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 1.april, men bruker fortsatt mine vanlige klær, merker selvfølgelig at det blir litt trangt ut på ettermiddagen og tar gjerne ei treningsbukes på på kvelden. Håper å kunne bruke vanlige klær lengst mulig. har en gutt på to år fra før og husker hvor lei jeg var av mamma-klær på slutten. Men sist gang la jeg på meg 35 kg så tilslutt passet jo nesten ingenting.... Denne gangen er jeg meget nøye med kostholdet for det har vært tunge kilo å få bort, men det er klart at også jeg gleder meg til å få litt mage.

 

De første ukene er jo litt "kjedelig" sånn sett, man føler seg på en måte bare litt feit rundt magen uten at andre kan se at man er gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her må man smøre seg med tålmodighet ja....fant akkurat ut at jeg har trodd feil om ukene!! jeg blir ferdig med uke 6 i morgen....så da blir det å begynne på uke 7!! jaaaaa

har gått rundt og tenkt at jeg hele tiden var i uke 5 +noen dager....men det er jo uke 6!! da er det bare 5 uker til jeg er ferdig med tr 1!!!! sånn ca!::))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...