Gå til innhold

hvordan fortelle?

Skilpadden

Anbefalte innlegg

Bestekameraten til samboeren min mistet babyen sin 3 mnd før termin i vinter. De har prøvd å bli gravide lenge, men har ikke fått det til.

Jeg gruer meg sånn til vi skal fortelle det til de. De kommer helt sikkert til å bli knust.

Hvordan kan vi si det på en skånsom måte???

Jeg vil drøye så lenge som mulig i håp om at de blir gravide før vi forteller, men det er jo ikke sikkert de blir det med det første. Magen min begynner å bli synlig, så vi kan jo ikke skjule det så mye lenger.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vanskelig situasjon dette. Men blir nok værre om de hører ryktene fra andre enn at de får høre det fra dere personlig. Så ikke vent så altfor lenge med å fortelle, rykter går jo ofte merkelig fort...

Vet de om dere prøvde å bli gravide, da kan d jo være at de er forbrett på at dere faktisk kan bli gravide...

Du kna jo begynne med å si at dere har prøvd å bli gravide og nå har dere lykkes. Fortell at du var litt usikker på hvordan du skulle fortelle det tilde rett og slett fordi du var redd for at de skulle bli lei seg med tanke på det som hadde skjedd de.

Tror det beste er iallefall å være åpen og forståelsefull... Kommer langt med det:)

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...