Gå til innhold

Uke 36-jenter, noen som ikke klarer å vente?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har ikm 9/9 .. dette er alt for spennende..har prøvd i et år..men er like spent hver gang..men det er nok i det tidligste laget å teste for min del.. Har mange symptomer..men det har jeg hver gang..håper det klaffer for oss begge.. ;)

krysser fingrene for oss begge! Skal gi rapport i morra! :) Har ikke prøvd så lenge vi da, er vår 2 pp dette.. Har dere barn fra før? Har gitt opp å kjenne etter symptomer, for gjør jeg det har jeg dem alle! Har de siste månedene levd med kronisk innbilt svangerskap:)

heisan.. har ikm tirsdag..har å planer om å teste i morgen tidlig,men har ikke helt trua på at den sitter,men håper jo selv om..har du noen symptomer? jeg har litt ømme bryst,men det kan man jo ha før mensen også;) håper på full klaff for begge to og du sm har den 9.9 også:) krysser fingrer og tær...

Jeg å har IKM onsdag eller torsdag,,,, åå er så spent, har lyst til å teste snart ;) men jeg bør vel vente...

Men det er vel mulig å få positiv test noen dager før IKM eller???

Annonse

Har lest her om noen som har testa positiv 5 dager før IKM, så hvor lenge klarer du å vente? :) Klarer ikke legge meg jeg, når jeg vet at det første jeg skal gjøre når jeg våkner (sikkert i 8-tia) er å test....

vet ikke,syns allerede jeg har ventet lenge nok..har hatt lyst til å teste i flere dager allerede,burde vel vente til mandag hvertfall,men klarer ikke det..trur æ.har hørt om positiv test 4 dager før..oj,oj er så spent..større sjans for deg å få utslag, bare to dager før..skal vi vente,eller skal vi teste i morra tidlig og gi full rapport?off skulle jo være flink å vente,men,men

Annonse

Føler jeg har litt dårlig innflytelse her nå:) men jeg bare klarer ikke å vente lenger... Er veldig forberedt på at den blir negativ, men man vet jo aldri! Om det ikke skulle klaffe denne måneden ser jeg nå veldig fram til et glass rødvin og en røyk... Røyker ikke til vanlig (bare litt på fest), men de siste dagene har jeg ikke tenkt på noe annet! bare fordi jeg vet jeg ikke kan;) men tror jeg må vente til tanta kommer uansett om testen er negativ i morgentidlig...

Nei, jeg trenger nok ikke å teste denne mnd, men om tr kommer innen en uke så må jeg nok teste for å få svaret ikke/inte gravid...

http://www.barnimagen.com/forum/thread/6161572

Må desuten legge til: ingen ømme bryster.... hahahaahaha

huff så kjedelig jeg har det nå...

he,he..ja sliter med det samme.. :) Ja har en datter på ti år..men det skulle ikke klaffe med det første når man har bestemt seg for nr.2..men,men jeg får smøre meg med den sinnsykt gode tålmodigheten min.. sukk.. ;)

LYKKE TIL I MORGEN !!!!!! Krysser det som kan krysses for dere .. ;)

kansje det er det som er tingen Miss Piglet...kansje du er gravid nå da :)

sitter å ser etter svar fra de andre som skulle teste i dag og finner ikke noe skrevet. er jo selvsagt nyskjerrig :)

håper de er ute å kjøper babysokker ;-)

Er også så utålmodig med å få testet. men tror egentlig ikke jeg er gravid nå, for jeg vil jo det så inderlig. men har ikm onsdag eller torsdag så jeg må nok smøre meg med tålmodighet og se på andre å være spent der i noen dager fremover :)

Lykke til alle sammen iallefall!

lurer på å teste i dag jeg også... Jeg har starta å spotte, og fortviler litt for at det kan være tante rød som kanskje kommer. IKM er på mandag. Mannen min missforstod litt, og trodde jeg hadde fått mensen allerede. Han kjøpte en flaske vin som vi kunne kose oss med i kveld... (Noe positivt ved å ha fått mensen: man kan kose seg med vin)

Tenker kanskje jeg skulle teste for å se om jeg er gravid til tross for spottinga før jeg kaster meg over den vinflaska. -Men kan jeg stole på resultatet jeg får i dag da? to dager før IKM, og testen er ikke tatt på morran...

jeg har ikm til onsdag, og har testa allerede i dag morges, men overasket meg ikke at den var negativ gitt ;) kanskje jeg skal vente noen dager til nå, å teste på nytt?er jo tross alt igrunnen altfor tidlig. Er HELT klar over det gitt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...