Gå til innhold

Mangel på symptomer??

Mrs. Smiley

Anbefalte innlegg

Er gravid i uke 6+1 og har forbausende lite symptomer... Har litt ømme pupper, mensmurring av og til og litt uvel til tider, men ikke noe å snakke om... Flere som har det slik? Blir litt bekymret, men samtidig er det jo herlig... Er førstegangsfødende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde det sånn sist jeg var gravid. Deilig å slippe unna kvalmen.

Denne gangen er det litt verre, men det føles mye bedre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så med andre ord kan jeg bare slappe av og nyte situasjonen selv om jeg ikke kjenner så mye?! Det høres fantastisk herlig ut... Tusen takk for svaret! Fint å høre om andre som har hatt det slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det helt likt som deg. Føler meg omtrent slik som før jeg ble gravid, med unntak tissingen da, som skjer litt oftere;) Så er jeg bittelitt kvalm, men ikke noe å klage over liksom. Og treig mage. DErimot så har jeg jo svært ømme pupper da, men d er liksom det eneste. Hadde jo forbrett meg på tre mnd med hode i toalettskålen jeg da... men så feil kan man ta...

Skal jo bare være glad for å slippe, men ble liksom litt lettere enn forventet dette med graviditeten...

Men er jo lenge igjenn til fødselen så får jo bare håpe d ikke er skugger i skogen lenger fremme!! *bank i bordet*

9+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...