rampen_ Skrevet 1. september 2006 #1 Del Skrevet 1. september 2006 åååh.. jeg er 7+2 nå, og synes tiden går veeeeldig tregt...:S gleder meg til uke 20 og deromkring. når man liksom kan sleppe magen skikkelig ut, og bare nyte det å være gravid... nå er alt liksom så usikkert, liksom...' åååhh.. hater det å være så usikker på om ting går bra eller ikke og sånn..:S ååååhhh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 1. september 2006 #2 Del Skrevet 1. september 2006 jeg er 8+6, og tiden snegler seg av sted. Jeg gleder meg til uke 12 når vi kan begynne å fortelle folk, og jeg slipper å prøve å skjule magen hele tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampen_ Skrevet 1. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 1. september 2006 ja, samme her.. det er dette som er de absolutt kjedeligste ukene, fram til du liksom kan fortelle alle sammen:) for man har jo egentlig lyst til å roooope det ut til alle som en... men så enkelt er det nok ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Smiley Skrevet 1. september 2006 #4 Del Skrevet 1. september 2006 Tiden har aldri gått så tregt før som det den gjør nå!! Er selv bare 6+1, men skulle ønske jeg var komt myyye lenger! Føler ikke at jeg slapper helt av enda, og er redd det skal skje noe. Er glad for hver dag som går!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 1. september 2006 #5 Del Skrevet 1. september 2006 ja disse første ukene gå bare såååå sakte!! Innbiller meg at alt skal gå raskere etter uke 12... Da kan jeg likosm begynne å være gravid ute blant folk og;) Så smått begynne å kjøpe noe. DEILIG:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampen_ Skrevet 1. september 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 1. september 2006 hehe..bra det er flere som meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 2. september 2006 #7 Del Skrevet 2. september 2006 Hei! Det er ekstremt kjedelig med all denne ventingen Det er jo ingen som ser at du er gravid, du selv er kansje bare kvalm og håper at de første mnd skal bare gå ort så man kan begynne å fungere normalt igjen. Slik har i alle fall jeg det. jeg har lyst på mage og komme så langt i svangerskapet at litt shoping kan gjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 2. september 2006 #8 Del Skrevet 2. september 2006 Hei hei! Lenge siden jeg har vært her nå. Ja, helt enig rampen, tiden går aaaaltfor sakte! I dag er jeg 11+2, til torsdag skal jeg til min første legekontroll, har ventet lenge på den. ) Mest sannsynlig går jo ting bra med de fleste av oss, men det er noe slit med disse første månedene som man bare må lide seg igjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppa27 er stolt mamma til 3 Skrevet 2. september 2006 #9 Del Skrevet 2. september 2006 Føler med dere, hehe. den første tida før uke 12 snegler seg avgårde...Men etter uke 12, raser den avgårde! en trøst til dere er jo at dere venter barn på den beste tida! På våren. Måtte bare innom å titte litt, hører egentlig til på 3. tri., men måtte bare 1 tur tilbake hit for å "mimre" litt. Sånn er det når en kjeder seg..... ;-) Har termin i november og jenta mi blir født i kaldeste årstiden, stakkars...:/... Så der er dere heldige... Lykke til! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 3. september 2006 #10 Del Skrevet 3. september 2006 jeg synes ikke tiden går såååå veldig sakte, men jeg er nå ikke så veldig opptatt hvor fort det skal gå, jeg har så mye jeg skal få gjort før bebisen kommer. Er i uke 10 nå og synes det har gått kjempe fort. Jobber, har barn, har begynt å studere spespedagogikk nettbasert, har bestilt meg ferie, og driver og ser etter både bil og bolig...hehe noe større i allefall... =) så jeg syne tiden går akkuratt passe, eller så ville jeg ikke fått gjort noe av dette jeg har i planer hvis tiden skal gå fortere. Koser meg med å vare gravid.Jeg har også sluttet å bekymre meg om bebisen, det går som det går. Forrige svangerskap gikk jeg og var redd i 9 mnd, forferdelig følelse. Har min første kontroll neste mandag, 11 sep, da er jeg vell i uke 11. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
To levende og en engel Skrevet 3. september 2006 #11 Del Skrevet 3. september 2006 Du har visst samme termin som meg du? 22. april? Enig i at tida går utrolig treigt nå. Travelt på jobb, henting i barnehage osv, men likevel, når det kommer til "nedtellinga" går dagene utrolig seint. Men vi får bare kose oss framover, tida går nok raskt nok til slutt likevel. Bare noen få måneder nå, og så blir vi plaget av sparking midt på natta sure oppstøt, kynnere osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 3. september 2006 #12 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg synes egentlig at tiden går relativ raskt nå. Jobber mye, og har liksom ikke tid til å tenke så mye over graviditeten....heldigvis! Skal på ultralyd til uken, og håper alt er normalt og fint og at jeg er i 10 uke. Hvis alt er bra så skal jeg begynne å glede meg ;0) Er ellers enig med deg: gleder meg til magen kommer og jeg er "ordentlig" gravid igjen. Det er så kjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mayaya Skrevet 3. september 2006 #13 Del Skrevet 3. september 2006 Hihi, jeg har ventet og ventet og.. Men nå er jeg i 12. uke, og det skal offentliggjøres på lørdag. Kun kommende besteforeldre + hans bror vet det nå. Grunnen til at jeg startet med men, var.. Nå synes jeg det er NESTEN litt trist at det ikke skal være var lille hemmelighet lengre. Det har vært mange ganger jeg har hatt lyst til å rope det ut, men samtidig er det såå godt å ikke ha sagt det, at bare vi vet og kan le av at ingen vet det :-) Og ha mange teite unnskyldninger for hvorfor jeg er den som kjører hver gang, hvorfor vi ikke blir med på fyllekalaser osv :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flyme Skrevet 4. september 2006 #14 Del Skrevet 4. september 2006 Hei! Pga 2 SA tidligere går jeg til UL 1 gang i uka. Det er helt genialt! Får se at det vokser for hver gang og lille hjertet slår som bare det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå