Skilpadden Skrevet 1. september 2006 #1 Del Skrevet 1. september 2006 Våknet i 5-tiden, og hadde sinnsykt vondt i magen. Magen var steinhard i nederste halvdel. Jeg var livredd for å gå på do, men alt var bra, og sannsynligvis var det bare luftsmerter. Noen som har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig 2 barnsmor <3 Skrevet 1. september 2006 #2 Del Skrevet 1. september 2006 Jepp, kjenner meg litt igjen der. Hadde vondt i hele magen, var sikker på at noe var galt. Men når jeg begynte å få ut litt luft *flau* , da hjalp det veldig. Men var ikke mye moro nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg og bøllegutta!! Skrevet 2. september 2006 #3 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg har opplevd liknende.Har våkna på natta et par ganger med ubehag/vondt nederst i magen.......... Tror også det bare var luft for det hjalp når jeg lot luften passere som det så fint heter : )) Alt har gått bra videre i svangerskapet hvertfall og er nå i uke 18...... Så bare slapp av. Det meste er normalt når en er gravid : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå