Sax71 - mamma til tre:o) Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Heisann alle! Har - fremdles - veldig lyst på denne quinny-vogna, det er så stilig! Jenta er nå snart 14 måneder, ca 10 kg og 78 cm lang. Hvordan vil denne vogna passe tro - noen med erfaring der ute??? Er det for sent?;o)
barbamamsen Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Ville gått for andre Quinnyvogner jeg da ja¨. Finnes utrolig mange tøffe quinnyvogner på markedet:o) Selv har vi ei Quinny formula vong og den tror jeg nok kommer til å passe helt til hun ikke trenger vogn lengre gitt;o)
Mina06+Mats09 Skrevet 2. september 2006 #3 Skrevet 2. september 2006 Jeg har den vogna og den kan brukes opp til 4 år.
Ranveig R Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 Guten vår nærmar seg året. Han er 76cm lang og veg 9.5kg, og trivs godt i vogna si. Har god plass, sjølv om han sit i kjeledress. Vi kjem nok til å bruke vogna til han blir så stor at han ikkje treng den lenger, er kjempefornøgde altså! Men eg har inga erfaring med andre Quinny-vogner - synest denne var den lekraste )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå