Gå til innhold

Vilsågjerne..er du her??

Anbefalte innlegg

Hei på deg:))

Satt og tenkte på deg,hvor heldig du er!!

Hvordan er formen din da?

Er du plaget av kvalme?

Jeg har netopp logget meg inn så jeg har ikke fått sjekka,men har du gått over på gravid i moden alder siden?

Med andre ord:litt oppdatering takk:))))))

Tenker på deg!!

Kjempeklem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6160085-vils%C3%A5gjerneer-du-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei optimist!

Joda jeg er her jeg,og jeg blir her nok også en stund..

Jeg er ikke overlykkelig for øyeblikket,har visst ingen grunn til det.

Positiv test på onsdag var 11 dager dpo,og det er som jeg nå forstår alt for tidlig å teste i følge gynekologen min.For 2 dager senere kom syndefloden,altså i går,og det var ikke måte på hvor jeg skulle blø.

Jeg har grått mine fortvilte tårer,men heldigvis sier gyn at det er ikke som abort å regne,men at de regner testen som misvisende,slik at jeg skal på mandag begynne på tablettene mine.Jeg ligger nå rett bak deg i løypa optimist.Nå gjenstår bare for meg å fortelle den "vordende" far,at han ikke skal bli pappa likevel..Han skulle på storslått feiring i går,så jeg ville ikke ødelegge hans kveld,eller risikere at han ble sittende hjemme pga meg.

Dette har faktisk vært helt grusomt,men jeg jobber nå med trua på at pergo skal gjøre susen.Noe positivt må man jo fokusere på.Jeg kunne ikke lånt nicket ditt akkurat nå ...C";)Det er ganske utrolig at jeg skal klare å komme innenfor den halve % som kan oppleve en falsk positiv test!

Jeg ligger nok litt lavt her nå,og håper de fleste leser dette,da jeg ikke orker å skrive et eget nytt innlegg.Noe jeg håper folk bærer over med meg for.

God klem,med ønske om full pergo klaff til deg!

(Hvor langt er du foressten kommet? )

Hilsen vilsågjerne.

Jeg har lest det, og nå ble jeg kjempeleimeg!! Det er nok mange som følte et snev av håp når du testet positivt, skulle liksom bare være starten på høstracet her. Men det ser ut som det er håpløst for oss alle nå. Ønsker deg og mannen lykke til videre.

Uff, dette var forferdelig trist, vilsågjerne!

Jeg var så glad på dine vegne, - nå synes virkelig synd på deg. Håper du holder motet oppe! Jeg setter min lit til at Pergo skal gjøre susen for oss!

Slapp godt av i helgen, så er det nye muligheter om noen dager. (Det passer vel fint med en juni-baby også?)

Trøsteklem fra

Kjære vennen. Det var fryktelig trist. Jeg kan liksom ikke tro at det er sant. Snufser faktisk jeg nå. Skulle gjerne ha gitt deg en stor klem. Det skulle liksom være din tur nå. Jeg skjønner godt at du vil holde deg borte en stund. Jeg tenker på hvor kjedelig det er å få tanta når man ikke er gravid. Kan levende forestille meg hvor fryktelig det må være når man er så nære en graviditet. Håper pergoen får eggene til å poppe ut og feste seg slik at det blir din tur snart.

stor trøsteklem fra

Dette var fryktelig leit! Jeg håper og tror så inderlig at du kommer til å oppleve å bli gravid igjen. Jeg er sikker på at du kommer til å bli en super mamma, nå bare dette lille knøttet får bestemt seg. H*n er nok ikke riktig klar ennå, men bare vent!

Jeg vedder på at du er mamma innen 311207.

Annonse

Kjaere Vilsågjerne,

Også jeg vil sende deg en stor klem og de varmeste tanker.

Förstår at du ikke har det så lett nå. Og at du trenger tid.

Rart et CB digital är missvisende? Har aldrig hört det förr. Kanskje en blodpröve hadde vist at du faktisk hadde/har hcg i blodet.

Nå önsker jeg deg nyt mod og ny kraft etterhvert, og en ny graviditet, snart!

Klemmer

Kjære deg, vilsågjerne, - jeg leste dte også. Dette var veldig veldig leit. Utrolig trist. Jeg føler virkelig emd deg og tror nesten jeg kjenner på meg, hvilken bølgedal, du er nedi akkurat nå. Uf, håper ikke den vordende pappa ble alt for satt ut, slik at han var i stand til å trøste deg. Tenker mye på deg nå og sender mange klemmer.

Så forferdelig!!!

Hvis noen hadde fortjent å få det til her inne så måtte det være deg! Du er så positiv og klok. En riktig gledespreder. Vet ikke hva jeg skal si, det finnes ikke noe som kan trøste deg nå...

Stor trøsteklem til deg selv om det hjelper så lite....

Dette var da trist lesning!!! :-((

Du er den andre jeg leser om her som tester positivt, men så kommer tanta likevel og det viser seg å være helt feil at testen var postivi... Hva skjer!!??

Føler så innmari med deg! Håper pergo hjelper deg å få fortgang i tingene....

Å kjære kjære deg,vilsågjerne.....

Dette var da forferdelig trist:(:(

Jeg har ikke vært inne på nett før nå og fikk sjokk når jeg leste svaret ditt..

Uff, ja dette er grusomt,Vilsågjerne, men jeg håper du ikke gir opp hele prosjektet da..

Det kommer til å lykkes for oss begge to snart, det er jeg helt sikker på!!

Jeg ble ferdig med pergon på fredag så det blir spennende for oss begge dette.

Du skal vite at jeg tenker på deg og jeg vet hvordan du har det,kjære deg!

Varm trøsteklem fra optimist som tror Pergo gjør susen for oss begge:))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...