Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Bedt på fest imorgen og kan jo hende jeg er gravid, venter mensen ca 14 september, så el var kansje denne uka eller nå?

skal jeg virkelig la være å drikke hver gang mellom EL og IKM???

kan bli en del dumme unskyldninger liksom. men har lest at alkohol er fettløselig og kan skade embryo før det fester seg, ikke så kult å tenke på.

men er jo så teit å late som man drikker eller si: neeei, vi prøver ser du så vil være edru..tenk om vi må prøve lenge da???

og vil ikke si til noen at vi prøver litt heller......huff!!!

Fortsetter under...

Har vært borti det dillemaet der noen ganger ja:) Men er stadig like rådvill. Har faktisk problemet i kveld også, har prøvd å holde meg unna noen fester og ikke drukket på et par, men folk begynner jo å lure hva som skjer da jeg vanligvis er det første til å danse på bordet liksom...

Jeg tar meg nok et par glass - ikke mye - vet ikke om det er dumt eller ikke. Men jeg tror heller ikke jeg orker aa "gaa gravid" uten aa faktisk VAERE gravid i maaned etter maaned etter maaned. Men kan hende gjoer jeg noe dumt.

Jeg var mer måteholden med alkohol mellom EL og IKM, men jeg drakk fordet. Jeg er nå gravid og det har gått helt fint. Det kan jo ta lang tid å bli gravid, så jeg tror ikke man skal legge livet sitt helt på vent selvom man er prøver. Men det er absolutt en forskjell mellom å bli dritings og å kose seg litt med alkohol. Kos dere selvom dere prøver!

Annonse

Men alkohol er fettløselig, det vil si at det går i hele kroppen selv om man ikke deler blodbane, noen mener forskjellig her men, drikker uansett bare vin, 3-4 glass for å bli litt i "festehumør", ååå hvorfor bli bedt på fest mellom EL og IKM, grrrrr!!!

vurderer å kjøpe alkoholfri vin da...å helle over på en vinflaske.men blir jo sløvt å gjøre det neste året liksom, for det kan jo ta tid!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...