Gå til innhold

Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Nå som vi ikke har lykkes med å få en spire til å sitte på den tiden vi har prøvd, begynner tankene mine å svirre. Hva kan årsaken være? Er det meg det er noe galt med, er det han, eller er det en kombinasjon av oss to sammen?

Kanskje er det ikke noe galt med noen av oss, men at vi rett og slett ikke har hatt flaks ennå? Det er jo ikke slik at alle blir gravide med en gang selv om det ikke feiler dem noe, og man treffer el, pp etter pp.

Jeg temper, og el-tester for å øke sansynligheten for å treffe riktig tidspunkt. I tillegg er vi aktive ellers i syklusen også, bare for å være på den sikre siden....

Så nå har jeg begynt å tenke på ytre ting som kan gjøre det vanskeligere å bli gravid.

Jeg går på allergimedisin Cyrtec året rundt. 2 tabletter daglig. Kan disse inneholde stoffer som hemmer mine muligheten til å få en spire til å sitte? Noen som vet?????

Itillegg drikker jeg veldig mye lightbrus/saft. (Det er vel egentlig stortsett det eneste jeg drikker) Finnes det noen stoffer i disse produktene som ødelegger/minsker sjansen for å bli gravid?

Er det noen som har lest/ vet noe om dette??? Svar mottas med stooor taknemmelighet!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6159542-noen-som-vet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, de fleste pp har jeg fått positivt utslag på el-testene.

Noen pp, har jeg ikke fått fullstendig positive tester. Disse pp har jeg imidlertid ikke testet hver dag i aktuelt tidsrom pga reiser, ferie ol slik at jeg har antatt at el har vært. Jeg ser på tempkurven ganske klart når el har vært, men de 2 siste pp har dette ikke vært helt tydelig, og syklusene her vært litt ute av det normalet skjemaet. Det håper jeg imidlertid retter seg opp i denne pp! (he..he.. alltid optimist..)

Jeg har også vært hos lege, og denne mnd skal jeg å ta prøver for å se om jeg virkelig har el.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6159542-noen-som-vet/#findComment-6159682
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...